Forsinket tillykke
Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 23-11-02 20:22

Jeg havde helt glemt, at jeg skulle skrive og sige tillykke til Katrines
Tabita fra Ronja. Vi sad og kiggede på hjemmesiden i går og sørme der ikke
var flag. Dette udløser automatisk en ordentlig omgang "Hurra hurra" fra
Ronja. Og resten af dagen blev jeg mange gange slæbt ind foran computeren,
mens hun tiggede "flag, flag!"
Så et stort tilykke fra Ronja til Tabita (og nej Katrine, det kan da umuligt
være et forsøg på at indynde sig for at få slik

MVH Mette

PS. Ragnas album med kyssende kat og hund er altså også en favorit her i
huset!

Fra : Katrine Nederby

Dato : 23-11-02 21:58

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
umuligt
> være et forsøg på at indynde sig for at få slik

Tusind tak til Ronja for lykønskningen (Så skylder jeg hende vist en
pose babymix )
Faktisk blev jeg selv mindet om det, da jeg tog et kig på hjemmesiden natten
imellem torsdag og fredag. Lidt pinligt, men jeg er altså ikke så god til at
huske missernes fødselsdage Men pga. hjemmesiden nåede jeg så at få købt
et par kulmulefileter at fejre dagen med

Mange hilsner
Katrine og Tabita, som skal på udstilling i Odense i morgen.