HEIDI (MITZY).... har født idag og fået en~
Fra : Inger Kaya

Dato : 23-11-02 19:17

Jeg har lige snakket med Heide (Mitzy). Hun er født en søn som er
blevet navngivet Mark. Han havde en vægt på 3950 gr. og en længde på
50 cm. Hun har det efter omstændighederne godt.

Jeg skulle også hilse Jer herinde som idag havde fået fine titler på
kitterne i Odense. Hun havde jo satset lidt på selv at komme til
Odense idag og kigge men knægten ville det anderledes.

På vegne af Heide

/ Inger Kaya

Fra : Birgitte

Dato : 23-11-02 20:18

Så må du endelig hilse Heide tillykke med sønnen, en dejlig krabat
Vi fik det vi kom efter, Berlinetta fik sit CACIB BIV og Del Ray fik sit
CAC, så vi er ganske godt tilfreds.
Stolte over al den ros, Berlinetta fik for sin pelskvalitet og ros opsætning
af samme
Så gør jeg da noget rigtig.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Pernille, det var nu dejligt, at se sit barnebarn Hun er en dejlig
lækker pige, sig til hvis du ønsker et par fif ang. pelspleje
Knus fra Birgitte

Fra : Inger Kaya

Dato : 23-11-02 20:21

<klip>
> [...]
>CAC, så vi er ganske godt tilfreds.
>Stolte over al den ros, Berlinetta fik for sin pelskvalitet og ros opsætning
<klip>

Ja det skal jeg nok ! Hjertelig tillykke med det fine resultat.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Bjørn S

Dato : 23-11-02 22:43

"Inger Kaya" <Tumling111@gmx.net> wrote in message
> Jeg har lige snakket med Heide (Mitzy). Hun er født en søn som er
> blevet navngivet Mark. Han havde en vægt på 3950 gr. og en længde på
> 50 cm. Hun har det efter omstændighederne godt.

Nøj...det var godt nok en stooor killing.....

/Bjørn S - nu i en kattegruppe *SS*

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 23-11-02 22:55

"Bjørn S" <bjosko@NOSPAMyahoo.com> wrote in news:9CSD9.33003$HU.2468390
@news010.worldonline.dk:

> Nøj...det var godt nok en stooor killing.....

Så tænk på moderen... Hende har jeg ikke lyst til at møde en mørk aften i
baggården.

Carsten Sørensen

Fra : Palle pop hår

Dato : 24-11-02 17:08

Hej.
Jeg heder Mark
Er 50 cm lang.
Vægten (sidst jeg var på den) er 3950g
Jeg blev født på Sønderborg sygehus, Lørdag d. 23/11-02

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-11-02 17:54

Palle pop hår <Tarzo@NOSPAMpc.dk> skrev i en

> Hej.
> Jeg heder Mark
> Er 50 cm lang.
> Vægten (sidst jeg var på den) er 3950g
> Jeg blev født på Sønderborg sygehus, Lørdag d. 23/11-02

Hej Mark

Det var ellers en "killing" af dimensioner *GG*

Nå, men du skal være hjertelig velkommen, det er altid rart med nye
ansigter.

Og du smider vel et par billeder af dig selv på nettet, så vi kan se, hvor
dejlig du er!

Kærlig hilsen Eva

PS: Tillykke til de stolte forældre med det lille vidunder!!

Fra : Palle pop hår

Dato : 26-11-02 14:28

Kik på www.mitzy.lir.dk og kik så under "Børneværelset"
Der er han 5min gammel og taget med sugekop.
(Derfor det deforme hovede)