MS Windows
briani 27239
Status bar i IE er væk. Hvorfor?
Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 23-11-02 17:06

Hej

Min Internet Explorer har fået en irriterende vane.
Hver gang jeg åbner et nyt vindue (CTRL+N) er der ingen status bar forneden.
Første gang jeg åbner IE er den der, men åbner jeg endnu et vindue er baren
væk i det nye vindue, og jeg skal selv slå baren til i "View" menuen.
Er der nogen der ved hvordan jeg får den til at opføre sig normalt (og
hvordan jeg undgår at det sker igen)?

--
Mvh. Lars
Fjern "FJERNDETTE" fra min mail adresse ved svar pr. mail.

Fra : Leony

Dato : 23-11-02 17:48

"Lars Hedegaard Pedersen" <hedegaard@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en
meddelelse news:3ddfa774$0$175$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> [...]
> i "View" menuen. Er der nogen der ved hvordan jeg får den til at
> opføre sig normalt (og hvordan jeg undgår at det sker igen)?

Ifølge denne skulle det kunne ændres i registreringsdatabasen:
http://www.anetforums.com/posts.aspx?ThreadIndex=3467
(se posts fra brettm, tiltoo og r_genius).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Madsen

Dato : 23-11-02 17:51

Lars Hedegaard Pedersen skrev:

> [...]
> baren til i "View" menuen. Er der nogen der ved hvordan jeg får
> den til at opføre sig normalt (og hvordan jeg undgår at det sker

Prøv denne her:
Hvis du ikke kan hente indlægget via din newsserver, så prøv her i
stedet: <http://groups.google.com/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_umsgid=Xns92B210ECFD40Fcopy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk&lr=&as_scoring=d&hl=da>

PS. Dit spørgsmål hører egentlig hjemme i browser-gruppen, hvor
ovenstående indlæg også befinder sig.

Madsen.

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 23-11-02 19:13

> Prøv denne her:

Yes. Det virkede. Tak.

> PS. Dit spørgsmål hører egentlig hjemme i browser-gruppen, hvor
> ovenstående indlæg også befinder sig.

Det var jeg ikke klar over at der fandtes en sådan gruppe.
Men desuden er IE jo en ret integreret del af Windows, så mon ikke det går

Mvh. Lars

Fra : Madsen

Dato : 23-11-02 20:28

Lars Hedegaard Pedersen skrev:

> Det var jeg ikke klar over at der fandtes en sådan gruppe.

Det ved du så nu. :)

> Men desuden er IE jo en ret integreret del af Windows, så mon ikke
> det går

Det er OE også, men når den har sin egen gruppe, så er det smarteste
at bruge den gruppe. Det er bedst for alle parter. Du har større
chance for at få det rette svar og dem der ikke interesserer sig for
OE, slipper for at se på spørgsmål om programmet i f.eks. denne
gruppe.

Madsen.