MS Windows
briani 27239
Danske tekster ?
Fra : Mads Jensen

Dato : 23-11-02 16:51

Hej

Er der nogen, som har oplevet problemet med en engelsk xp, der viser danske
tekster nogle steder, eksempelvis i datoer, installationer osv
Det er egentlig kun små ting, men det er nok til at det er generende!
Er småirreteret over MS's programmeringsstil/måde at behandle brugerne på.

Jeg bruger Windows XP UK, men fordi jeg bor i DK, kommer jeg automatisk til
de danske downloadingssider ?
Og derved får jeg de forkerte ting ned, som fx. service pack 1 til Windows
XP dk!

Er der overhovedet nogen løsning på dette *møgirreterende* problem ?

På forhånd tak for hjælpen!

mvh.
Mads

Fra : Madsen

Dato : 24-11-02 01:10

Mads Jensen skrev:

> Er der nogen, som har oplevet problemet med en engelsk xp, der
> viser danske tekster nogle steder, eksempelvis i datoer,
> installationer osv

Næ, egentlig ikke. Ikke hvad jeg har bemærket i hvert tilfælde.

> Jeg bruger Windows XP UK, men fordi jeg bor i DK, kommer jeg
> automatisk til de danske downloadingssider ?

Windows Update er på dansk ja, men det er ikke danske opdateringer
der bliver hentet her. (WinXP Pro UK).

> Og derved får jeg de forkerte ting ned, som fx. service pack 1 til
> Windows XP dk!

SP1 hentede jeg så ikke via Windows Update, så om det samme ville
ske her, tør jeg ikke sige.

Madsen.

Fra : Kent

Dato : 24-11-02 11:18

"Mads Jensen" <astrup_jensen.NOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> XP dk!
>
> Er der overhovedet nogen løsning på dette *møgirreterende* problem ?

Jeg gætter på du er kommet til at installere en eller anden sprogfil på et
tidspunkt,
der var med et program.

Meget kedeligt.

Vh
Kent

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 25-11-02 10:02

Mads Jensen wrote:

> [...]
> de danske downloadingssider ?
> Og derved får jeg de forkerte ting ned, som fx. service pack 1 til Windows

Har du valgt dansk i din IE ? Findes i Tools-InternetOptions-Languages

/klaus