Program til at lære Keyboard?
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 23-11-02 15:56

Hej,

Jeg har et midikeyboard til min computer. Nu kender jeg en mindre purk på en
8-9 år der meget meget gerne vil lære at bokse klaver, så derfor kunne jeg
godt bruge et program der kan undervise i keyboard, evt. vha. midi. Det må
gerne være på engelsk - så kommer der osse lidt familiehygge ind i det, idet
farmand også skal være med så

Håber på et svar :)

// Troels

Fra : Torben B. Sørensen

Dato : 24-11-02 12:13

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> wrote in

> [...]
> vha. midi. Det må gerne være på engelsk - så kommer der osse lidt
> familiehygge ind i det, idet farmand også skal være med så

Jeg har selv haft glæde af programmet Musicware Piano, men det kan vist
desværre ikke købes mere. Men måske kan du finde noget på denne side om
klaverundervisning:
http://www.piano.avijon.com/index.html - se især her:
http://www.piano.avijon.com/pnosoftr.html

Venlig hilsen,
Torben

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 24-11-02 12:56

> Jeg har selv haft glæde af programmet Musicware Piano, men det kan vist
> desværre ikke købes mere. Men måske kan du finde noget på denne side om
> [...]

Desværre kun døde downloads :-/

// Troels