Had hos extremister overdrives: Homosex og~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-02 14:14

Hvadenten din tro hedder Marx, Bibel, naturvidenskab eller DF-program,
så vil du gerne marginalisere de "afvigere i din klub", som du er mest
uenig med, så visse bibel-bogstavelige kristne vil gerne lægge afstand
til kristen homosexualitet - uden dog at lægge afstand til udøverne som
mennesker og uden at ønske lov-forbud mod dem.

De politisk korrekte, de sidder tungt på medierne, prøver at pådutte de
mildt rethaveriske extremister et had, som slet ikke er typisk for dem.

Der er fx ingen kirkelig foragt for bøsser i, at disse kan være nødt til
at rejse til nabosognet for at få udført en velsignelse af deres
rådhus-bryllup.

At gå efter bolden og ikke efter manden, er en god morale, og den følges
faktisk af de udskældte kristne "extremister" fx Moses Hansen

Fra : Heureka

Dato : 24-11-02 00:06

Sig mig, er dit formål med disse indlæg at teste hvor stor lix du kan
præstere? Hvad med at søge over i en nyhedsgruppe hvor folk har overskud til
dine filosofier!

Thomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-11-02 00:19

"Heureka" <stoltzo@hotmail.com> wrote in message

> Sig mig, er dit formål med disse indlæg at teste hvor stor lix du kan
> præstere? Hvad med at søge over i en nyhedsgruppe hvor folk har
> overskud til dine filosofier!

Jeg har da fint overskud og jeg læser denne nyhedsgruppe (lidt endnu). Jeg
fik forresten lige en god idé: Hvorfor forsvinder du ikke bare over i en
anden nyhedsgruppe?

[FUT: dk.mangler.overskud.til.snak]

--
-Jens B.

Fra : Heureka

Dato : 24-11-02 00:27

Hvad med at du finder ud af hvilken psychopats ord du sluger

tjek evt. http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Eller du er måske også en af de der naive sjæle der glæder sig ved hans
filosofier?

Thomas

forvent intet responsum - han skal ikke ha' opmærksomheden.......SLUT

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-11-02 00:37

> forvent intet responsum - han skal ikke ha' opmærksomheden.......SLUT

Mine forventninger til dig er omvendt proportionale med dine muligheder for
ikke at blive taget af alvorligt af mig.

--
-Jens B.

Fra : Heureka

Dato : 24-11-02 01:13

OK Glistrup!

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-02 01:41

> tjek evt. http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html
Hvor er dette citatfusk-link relevant for dss-indlæg?