Geronimo - Aalborgs ældste metalband
Fra : Ukendt

Dato : 23-11-02 13:30

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde (dvs. downloade) musik med subj.?

Fra : - A

Dato : 23-11-02 16:41

On Sat, 23 Nov 2002 13:30:25 +0100, <Burligum> wrote:

>Er der nogen der ved hvor jeg kan finde (dvs. downloade) musik med subj.?

Nu er det jo efterhånden et par år siden Geronimo sidst udgav noget,
så det er nok meget begrænset hvad du kan finde på de forskellige
tjenester.

Men du kan så prøve at sende en mail til: info@mercenary.dk - jeg ved
godt at det ikke direkte har noget med Geronimo at gøre - og så
alligevel!

Det er jo der at Kral slår sine musikalske folder nu til dags, og
måske han kan hjælpe.

Jeg ved at Rillen ligger inde med "Peace to The Chief" og sælger den
til 144.- men det er en ublu pris, og må kunne gøres billigere. Især
hvis man tænker på at den selvsamme skive blev solgt for 60.- under
metalfestivalen i Aalborg i starten af måneden.

Jeg ved ikke hvor du bor men hvis du er i nærheden af en "Accord" var
de et måske et besøg værd. Ellers er der jo Rockuglen som du kan finde
www.rockuglen.dk . Accord holder til på www.accord.dk hvor et
opslag på Geronimo ikke umiddelbart gav resultat.

Jeg ved godt at det ikke lige var det svar du efterlyste, men bedre
kan jeg desværre ikke gøre det.

Men måske ved andre noget?

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-02 18:06

> [...]
> hvis man tænker på at den selvsamme skive blev solgt for 60.- under
> metalfestivalen i Aalborg i starten af måneden.

Blev de solgt til metal festivalen til den pris? Det har været uden for min
rækkevidde, øv øv!
Well, jeg må lede videre, tak for hjælpen!