Vidocq - nogen der har set den??
Fra : J.O.H

Dato : 23-11-02 11:47

...og hvorfor faaaaanden den ikke er kommet ud til flere biografer?!?!?

JOH

Fra : Emil Rune

Dato : 23-11-02 13:55

"J.O.H" <johaarup@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> ..og hvorfor faaaaanden den ikke er kommet ud til flere biografer?!?!?
>
> JOH

Filmen er for fed, og klart værd at tjekke ud hvis man kunne lide mystikken
i Les Pact Des Loups (resten af filmen var vidst ikke noget at skrive hjem
om ;) og/eller har hang til fantastisk flotte billedkompositioner. Grunden
til at den ikke er kommet ud i flere biografer skyldes nok at den ikke er
"mainstream" nok til at nå det brede publikum. Men den skal efter min mening
ses (elsker den og har da også købt det flotte franske dvdsæt ;)

Venlig hilsen Emil

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-11-02 17:18

"J.O.H" <johaarup@hotmail.dk> writes:

> ..og hvorfor faaaaanden den ikke er kommet ud til flere biografer?!?!?

Fordi den er fransk.

Der er ingen anden grund, tør jeg påstå.

Indkøberne i de danske biografer er hunderæde for at købe europæiske
film hjem - og med god grund. Blade II blev sikkert set af tyve gange
så mange som svenske Livvagterne.

--
Peter B. Juul, o.-.o "nej, folk vil ikke have nogen Playstation
The RockBear. ((^)) selv om der er mange der køber den."

Fra : Emil Rune

Dato : 23-11-02 17:36

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Indkøberne i de danske biografer er hunderæde for at købe europæiske
> film hjem - og med god grund. Blade II blev sikkert set af tyve gange

Nu var Livvagterne jo så heller ikke noget at råbe hurra for....

Emil

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-11-02 17:05

"Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk> writes:

> Nu var Livvagterne jo så heller ikke noget at råbe hurra for....

Livvagterne var en aldeles glimrende lille
action-politi-film. Muligvis ikke stor altfavnende kunst, men i
forhold til det spild af tid og filmstrimmel, som går under navnet
"Blade II", var den et mesterværk.

--
Peter B. Juul, o.-.o "This was bad grammar of course, but that is how beavers
The RockBear. ((^)) talk when they are excited; I mean, in Narnia - in our

Fra : J.O.H

Dato : 23-11-02 18:28

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> Fordi den er fransk.
>
> Der er ingen anden grund, tør jeg påstå.

"Fransk fy føj da!"
"Lad os heller få amerikanske film som Ballistic hjem til de danske
biografer!"
"Jaa, danskerne æder det råt" >vrider hænder<
"Ja sku. Skal vi sige 3 januar?"

http://www.rottentomatoes.com/m/BallisticEcksvsSever-1116131/

(Ok jeg er en smule skuffet)

JOH