Stripclub Junkies
Fra : Rasmus Hochreuter

Dato : 23-11-02 10:36

Købte lige det nye album - er jeg den eneste, der synes at det er herrefedt
at vi har sådan et band i DK?

Hilsen

Rasmus Hochreuter
rammu@tiscali-dot-dk

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 24-11-02 01:06

"Rasmus Hochreuter" <rammu@tiscali.dk> wrote in
news:QZHD9.31322$HU.2336612@news010.worldonline.dk in dk.kultur.musik:

> Købte lige det nye album - er jeg den eneste, der synes at det er
> herrefedt at vi har sådan et band i DK?

Nej, den kører også på min CD-afspiller ganske ofte, et fedt album. Dogl
igger nogle af numrene meget tæt på Sheryl Crow, men det skyldes jo nok bare
Stine Larsens stemme.

mvh.
   Søren Hjelholt

Fra : / / dentro / /

Dato : 24-11-02 02:50

"Søren Hjelholt" <hjelholt@_nospam_mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Dogl
| igger nogle af numrene meget tæt på Sheryl Crow, men det skyldes jo

Jeg får også associationer til Marie Frank når jeg hører den.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 26-11-02 19:56

/ / dentro / / wrote:

> Jeg får også associationer til Marie Frank når jeg hører den.

Ja MON ikke!

mvh
Kim Frederiksen

Fra : hylstar

Dato : 02-12-02 00:05

Stripclub Junkies roterer hele tiden på min cd-afspiller(plads til 5stk)
- fedt fedt fedt album !
Og ja, Stine's vokaler henleder osse mine tanker på Marie Frank og
Sheryl Crow.
Fedt med "rigtig" musik og så er "Running Back Home" bare det sødeste
sang

http://www.kandu.dk/