Din personlige top 5 (Om optælling af stem~
Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 23-11-02 10:18

Hej, alle...... bare som en oplysning så der ikke sker alt for meget
dobbeltarbejde er jeg i gang med at tælle resultater op og udsender dem på
tirsdag aften (d. 26/11).... På det tidspunkt har tråden kørt en uge.....
(og så bliver der talt op)...

Grunden til at jeg har taget dette arbejde er pga. at jeg startede tråden,
og derfor har rettigheden/pligten til at konkludere på tråden.....

Måden jeg opstiller resultatet på...

--- Der vægtes ikke efter den placering den enkelte har givet en film (der
er så mange der ikke har givet en rækkefølge så det vil være unfair/umuligt)

--- Hvis der nævnt flere end 5 film bliver de fem først nævnte brugt i
resultatet

--- På listen er tilladt trilogier, da de fleste har nævnt dem på denne måde
(f.eks. "Godfather (Trilogy)")

--- Ved tvivlstilfælde bestemmer jeg udfaldet (brok jer så meget i vil, men
ellers er en optælling umulig)

/Rasmus Wulff Jensen

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 23-11-02 17:34

Jeg kan se at tråden er ved at dø ud, så resultatet kommer i stedet i
aften....
/Rasmus

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 23-11-02 19:05

Nu er min optælling færdig...

Jeg har lavet en lille hjemmeside der beskriver det samlede resultat, med
lidt statistik, kommentarer, mv.

Se hele resultatet på: http://www.rwj.mobilixnet.dk/film

Her er dog det overordnede resultat hvis man ikke ønsker det fulde resultat

01 Lord Of The Rings - FOTR (12 stemmer)

02 Godfather (Trilogy) (5 stemmer)

03 Shawshank Redemption (5 stemmer)

04 Star Wars (4+5+6) (5 stemmer)

05 Matrix (4 stemmer)