Level 42 på Train
Fra : Per Madsen

Dato : 23-11-02 01:13

Bare nysgerrig: er der nogen der skal til Århus og høre Level 42 d. 5.
december. De kommer i original besætning og spiller det gamle jazzfunk
de startede med i 1980.

Fra : Søren Rohde

Dato : 23-11-02 23:32

Hmmm - det lyder da interessant. Men de spiller vel også andet?
Firsernostalgien vil jo ingen ende tage (hurra for det), så de spiller nok
også et par hits mon ikke?

--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand

Altid noget til salg på hjemmesiden:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : Ingrid

Dato : 26-11-02 15:14

> Bare nysgerrig: er der nogen der skal til Århus og høre Level 42 d. 5.
> december. De kommer i original besætning og spiller det gamle jazzfunk
> de startede med i 1980.

Nu var jeg en stor fan af dem i firserne, så men må næsten overveje det !
Men vil de så spille deres go' gamle hits eller bliver det nye (ukendte)
sange ? Har de tilfældigvis lige udsendt et eller andet nyt album ?

Ingrid

Fra : Per Madsen

Dato : 26-11-02 19:03

Ingrid <kysbruden@NOSPAMgmx.net> wrote:

> [...]
> Men vil de så spille deres go' gamle hits eller bliver det nye (ukendte)
> sange ? Har de tilfældigvis lige udsendt et eller andet nyt album ?

Jeg er også stor fan Har små 60 singler, LP'er, cd, osv. med dem.

Jeg vil æde min gamle hat på at de spiller de fleste af de gamle hits,
men jeg tror (og håber) at de også spiller lidt at det de udsendte først
i 80'erne som måske ikke er så let tilgængeligt, men meget
ekvilibristisk og jazz'et. Jeg tror det er deres skyld at jeg idag også
lytter til Pat Metheny, Kruder Dorfmeister, LTJ Bukem o.lign.

Jeg har måske en billet i overskud hvis det skulle have interesse

Mvh.

Per

Fra : Søren Rohde

Dato : 03-12-02 10:48

"Per Madsen" <permand@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Bare nysgerrig: er der nogen der skal til Århus og høre Level 42 d. 5.
> december. De kommer i original besætning og spiller det gamle jazzfunk
> de startede med i 1980.

Man får helt lyst til at tage derind. Sidder og lytter til den gamle vinyl
"The Erly Tapes" fra netop 1980. Det svinger helt vildt.

Fra : Per Madsen

Dato : 03-12-02 12:27

Søren Rohde <fam_rohdeHUND@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Man får helt lyst til at tage derind. Sidder og lytter til den gamle vinyl
> "The Erly Tapes" fra netop 1980. Det svinger helt vildt.

> [...]

Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste i DK, der er til det gamle
Level
Gør digselv den tjeneste og sæt "A physical presence" pladen på og tjek
nr.3 på plade 1 side A "Mr. Pink". M. King går totalt amok på den
bas
Det er nok den plade jeg har hørt mest (Jeg har slidt 2 stk. op)...
Ta'r du derind?

Per

Fra : Søren Rohde

Dato : 03-12-02 18:35

> [...]
> bas
> Det er nok den plade jeg har hørt mest (Jeg har slidt 2 stk. op)...

Ja han er en ørn. Kender desværre ikke den plade du nævner,

Jeg tror ikke jeg når det. Men måske tager jeg en hurtig beslutning i løbet
af torsdagen. Hvis jeg tager afsted skal jeg nok gøre opmærksom på det
herinde.

Mvh. Søren

Fra : N I E L S

Dato : 05-12-02 00:51

> [...]

> bas
> Det er nok den plade jeg har hørt mest (Jeg har slidt 2 stk. op)...

Du er bestemt ikke alene. F.ex kommer der 6 garvede københavner-level-drenge
ind med 18-toget på Århus banegård i morgen. Level 42 styrer hårdt. Og der
er stadig masser af energi i den gamle tommelfinger. Hørte for første gang
en live-udgave af 'Mr. Pink' i Amager Bio for 2-3 år siden. Det gyngede
heeeelt vildt. Håber de også spiller den på Train. I Amager Bio spillede de
skiftevis nyudgivelserne og gamle numre. Totalt 80-flashback. Tag ind og se
dem!

N I E L S

Fra : Per Madsen

Dato : 05-12-02 08:50

N I E L S <underlig@msn.com> wrote:

> [...]
> skiftevis nyudgivelserne og gamle numre. Totalt 80-flashback. Tag ind og se

Damn, jeg glæder mig!!! Gotta go, - skal til Århus

Per