Computer Eventyr med Basic skrevet af Niel~
Fra : Remo Munk-Olesen

Dato : 23-11-02 01:02

Hejsa Alle på dk.spil.computer

Jeg har fået fat i en gammel bog der hedder Computer Eventyr med basic.
I bogen er der programmerings koderne til følgende spil:

Huset med de 10 rum
Det mystiske rumskib
På skattejagt i Amazonalandet
Faraos skat
Mordet i den lukket boks

Hvis der sidder en med disse spil færdig lavet eller kender en der har dem.
Vil jeg gerne have en kopi af disse spil

mvh

Remo

Fra : Jacob

Dato : 23-11-02 21:02

> Hejsa Alle på dk.spil.computer

Hej.

> Jeg har fået fat i en gammel bog der hedder Computer Eventyr med basic.
> I bogen er der programmerings koderne til følgende spil:

Uhm... det gode gamle basic sprog... Har altid holdt af det sprog. (-og
bogen).

> Huset med de 10 rum
> Det mystiske rumskib
> På skattejagt i Amazonalandet
> Faraos skat
> Mordet i den lukket boks

Prøvede engang at lave de to første. Jeg blev dog aldrig færdig, men jeg kan
da sende dig det jeg har hvis du vil. Bare skriv til mig på jacob@tdcadsl.dk
Tror jeg blev næsten færdig med "Huset med de 10 rum" og jeg nåede til
omkring linie 650 i "Det mystiske rumskib"

Ved godt at denne besked ikke nytter særlig meget, men måske alligevel...

--
Mvh Jacob