[DVD] LOTR SE
Fra : René Jensen

Dato : 22-11-02 23:06

Den anden dag skulle jeg lige blære mig lidt med min Lord of the Rings
Special Extended version, og han stod da også mumlede et eller andet,
som jeg går udfra var misundelse (*muhahaha*) ... anyways, så stiller
han et spørgsmål til et klistermærke der sidder i øverste højre hjørne
af coveret (når det er fuldt foldet ud), hvor klistermærket siger '400'.
Nu spørger han så om det er et serienr., og der står jeg så og siger
'Øhhh, det ved jeg skgu' ikke' - så er der nogen der kan be- eller
afkræfte dette?

Jeg kan lige sige at der er tale om region-1 NTSC udgaven.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Devast8or

Dato : 22-11-02 23:30

Min har ingen klistermærker hverken på inder- eller ydersiden. Det eneste
der minder om et klistermærke er sådan en aflang sort plastic ting (uden
numre), jeg tror nok det er sådan en forretninger sætter på varerne så
alarmen hyler når man går ud af butikken (hvad en postordre forretning
bruger sådan en til ved jeg så ikke). Min er også R1 EE.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : René Jensen

Dato : 23-11-02 18:05

Devast8or wrote:
> [...]
> alarmen hyler når man går ud af butikken (hvad en postordre forretning
> bruger sådan en til ved jeg så ikke). Min er også R1 EE.

Jeps, den lille plastic arlarm sidder skam også ved postordre, da
filmene bliver importeret og bliver leveret i original transport
emballage hvilket vil sige plastic folie, et styk klart tape i toppen af
æsken med printet titel på filmen og den sorte plastic arlarm inde i
selve coveret ved DVD disc'en (dette gælder ikke altid for DVD
udgivelser med specielle æsker såsom LOTR SE).

Det sjove er at plastic arlarm virker kun når man går ud af butikkerne,
hvilke for mig synes underligt, da jeg et par gange før har kommet
slæbene med region-1 film i tasken, som folk har afleveret tilbage til
mig, og vadet ind i forskellige foretninger ... selvf. hyler skidtet
ikke når jeg går ind, men kun ud, som altid har resulteret i at
ekspedientetn lige skal se hvad jeg har "stjålet" ... :)

Med venlig hilsen,
René Jensen