fast baggrund
Fra : Bibber

Dato : 22-11-02 22:42

Kan en eller anden venlig sjæl fortælle mig hvordan jeg låser baggrunden (et
billede) således at det kun er teksten der "ruller"

Mikael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-11-02 23:08

"Bibber" <bibber@person.dk> skrev :

>Kan en eller anden venlig sjæl fortælle mig hvordan jeg låser baggrunden (et
>billede) således at det kun er teksten der "ruller"

I den boks, hvor du indsætter baggrundsbilledet sætter du et
flueben ved vandmærke/watermark.

Fra : - A

Dato : 02-12-02 23:21

On Fri, 22 Nov 2002 22:41:31 +0100, "Bibber" <bibber@person.dk> wrote:

>Kan en eller anden venlig sjæl fortælle mig hvordan jeg låser baggrunden (et
>billede) således at det kun er teksten der "ruller"
>
>Mikael

............indsættes lige efter <body>

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-02 15:30

> [...]
>Andreas
>www.metal-coven.dk
>Metalmusik, koncerter, nye plader, festivals, anmeldelser...

Hej.
Jeg prøvede også lige å min side, men der virkede det ikke, men det virker
fint i FP visningen siden.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Wierd-Al

Dato : 04-12-02 21:38

Formatter/Baggrund....Sæt hak i vandmærke

Fra : Nikolaj Dam Larsen

Dato : 30-04-03 19:20

Bibber wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Kan en eller anden venlig sjæl fortælle mig hvordan jeg låser baggrunden (et
> billede) således at det kun er teksten der "ruller"
>
> Mikael

Sæt denne kode ind i headeren på de sider baggrunden skal være fast.

body {
background-attachment:fixed;
}

Så skulle det være låst. Bare en lille anden mulighed.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne