Shelfish Squid
Fra : [KBC]

Dato : 22-11-02 20:07

Hey NG!

Jeg ville lige høre om der er nogen af der der kender dette stykke fiskegrej
med navnet Shelfish Squid??? Hvis der er nogen der kan sige mig hvad det er
så vil jeg bilve glad!! Jeg ville måske også være køber vi du sælger!!

mvh
[KBC]

www.hjfk.webbyen.dk

Fra : Thomas

Dato : 22-11-02 22:04

Er du sikker på at vil vide hvad der er, og købe det, for ikke at tale om,
at bruge det? Jeg bruger det selv i flere former, og må nok sige at det er
effektivt hvis man kan holde det ud.
Thomas

P.S. Det bruges til karpefiskeri.

Fra : [KBC]

Dato : 23-11-02 10:11

Hej Thomas!

Kan du ikke lige forklare hvad det helt præcis er?
Hvorfor skulle jeg ikke kunne holde det ud???

mvh
[KBC]
Ps. Jeg viste godt det var til karpefiskeri.

www.hjfk.webbyen.dk

Fra : Thomas

Dato : 23-11-02 11:32

Det er et naturligt tilsætningsstof til karpeagn, der lugter ret dårligt men
altså fanger godt. Det optræder både i flydende form som tilsætning (hvis
man selv ruller bolies) eller i færdige købeboilies. Men det skal egentlig
opleves... Lugten er som gammel fisk og sok på en varm sommerdag glemt i en
uges tid.
Thomas

Fra : [KBC]

Dato : 23-11-02 14:01