MS Windows
briani 27239
redde måske ødelagt fil
Fra : Anders Brandt

Dato : 22-11-02 20:17

Jeg ved ikke om jeg er i den rigtige gruppe, men prøver:

Jeg er i den uheldige situation at min harddisk er stået af. Enkelte
sektorer er ødelagte. Jeg har nu fået en ny harddisk i + jeg stadig har den
gamle, så jeg kan hente de data ud jeg kan komme til.

Jeg har fået alle data reddet med undtagelse af outlook's .pst-fil som
sidder i windows/settings/user/localsettings/outlook - eller noget i den
stil.

Mit problem er, at jeg ved at bruge stifinderen (har win98) ikke kan komme i
windowsmappen, men har en mistanke om at pst-filen ikke nødvendigvis er
ødelagt.

Hvordan kan jeg få den reddet?

Jeg har desuden NortonUtility2000, der bare går ned, hvis den kommer på den
gamle harddisk.

Mvh
Anders

Fra : scn

Dato : 22-11-02 21:01

"Anders Brandt" <anb@1klik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mit problem er, at jeg ved at bruge stifinderen (har win98) ikke kan
> komme i windowsmappen, men har en mistanke om at pst-filen ikke

mener problemet skyldes du har valg ikke at se skjulte filer og mapper

I Win2000
Funktioner - Mappeindstillinger - vis - vælg: Vis skjulte filer og mapper
evt: fjern fflueben ved: Skjul beskuttede operativsystemfiler

Søren
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/