Skærme
Fijala 3554
fladskærm/spil
Fra : Ukendt

Dato : 22-11-02 20:06

jeg har ikke for meget plads, så jeg kunne ønske mig en fladskærm
er udmærket klar over. jeg skal sidde lige for....
men er det noget der er velegnet til spil. f.eks wolfenstein, som er
et dejligt action spil med masser af god grafik
hilsen
mha

Fra : Peter Binderup

Dato : 23-11-02 11:33

Jeg havde selv de samme overvejelser om jeg kunne bruge en fladskærm til spil (jeg bruger dog mest min computer til udvikling og
spiller kun sjældent). Men da jeg fik min Samsung 171b kunne jeg konstatere at Jedi Knight 2 stod meget bedre på fladskærmen end på
min gamle CRT skærm så var der ingen tvivl - fladskærmen var et meget godt køb!

/Peter

Fra : lestat

Dato : 04-12-02 21:09

Nogle skærme er gode, nogle ikke. Dell's 2000FP skulle generelt være blandt
de bedste mht tendens til ghosting (sådan forstået at den har lav
pixelresponse = Good Thing), mens Samsungs 191T ghoster en hel del i de
mellemgrå toner, og jeg kender mange som ikke synes den er god til spil
overhovedet. (Men fremragende til statiske billeder).
Fra hvad jeg har kunne se er NEC's 1880SX også fremragenede, også generelt
da den har en del advanced features fra NEC, som f.eks. display chaining
osv. Jeg har researched denne skærm med henblik på køb, men er ikke helt
afklaret.

L.