Har investeret et ECS K7SEM v.3
Fra : John

Dato : 22-11-02 19:43

Er der noget man bør vide om dette board, godt og skidt ?

Det skal bruges til Lab/værksteds.brug , det kommer til at sidde frit på en
væg uden kabinetmontering, meningen er at det skal fungere med det
integrerede lyd, grafik og lan, så alle soklerne er fri til testbrug, jeg
håber at det er et godt køb ( 552.- er ihvertfald billigt )

PS : skal køre med en brugt AMD Duron 750

John

Fra : Danish Bacon

Dato : 22-11-02 20:12

havde selv en 750 Duron på det bundkort.
Det eneste problem jeg nogensinde havde var da jeg lavede nogen ændringer i
bios fra 100 mhz til 133 mhz.
Men efter at have pillet lidt ved en jumper virkede det upåklageligt igen.

Efter min mening er det et meget pålideligt og godt bundkort bundkort.
Specielt hvis man ikke skal bygge ret meget videre på det da dets eneste
fejl er, at der ikke er så mange porte

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg