CSS i indlæg fra gæstebog
Fra : Bjarne Lambrecht Sør~

Dato : 22-11-02 13:38

Hvorledes kan det være at CSS ikke virker i indlæg fra min
gæstebog? Hvordan får man det til at virke?

Her er formularen hvor man kan skrive et indlæg :
http://www.fjordhesten-oest.dk/bog_post.htm

Her er et indlæg hvor der ikke er CSS :
http://www.fjordhesten-oest.dk/_bog/00000003.htm

Venlig hilsen
Bjarne Lambrecht Sørensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Leon Jessen

Dato : 22-11-02 20:01

"Bjarne Lambrecht Sørensen" skrev:
> [...]
> gæstebog? Hvordan får man det til at virke?
>
> Her er formularen hvor man kan skrive et indlæg :

Du skal linke til dit eksterne stylesheet f.eks.:
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css">

Men vær opmærksom på css'ets placering.

--
Mvh. Leon
Se mere på: www.leonjessen.dk

Fra : Bjarne Lambrecht Sør~

Dato : 25-11-02 16:36

Leon Jessen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Du skal linke til dit eksterne stylesheet f.eks.:
> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css">
>
> Men vær opmærksom på css'ets placering.

Det har jeg også gjort i denne fil:
http://www.fjordhesten-oest.dk/bog_post.htm

Men i den fil, som bliver oprettet automatisk når en besøgende
skriver et indlæg, er der ikke noget link til mit stylesheet:
http://www.fjordhesten-oest.dk/_bog/00000003.htm

Vh Bjarne Sørensen