Nokia 6610
Fra : Gitte Larsen

Dato : 22-11-02 13:08

Er den kommet i butikkerne?
Jeg kan ikke få den nogen steder - kan I?

Expert har den i deres katalog, men har ikke fået telefonen leveret.

Mvh
Gitte

---

Fra : Claus nielsen

Dato : 22-11-02 21:53

Du kan få den hos:

http://www.shopmore.dk/

Fra : Christian Poulsen

Dato : 23-11-02 01:44

> Du kan få den hos:

Et er at skilte med den, men kan de også levere den? Og til hviken pris?

Fra : Christian Poulsen

Dato : 24-11-02 17:55

> Et er at skilte med den, men kan de også levere den? Og til hviken pris?

Så SONOFON annonceret med den til. kr. 3.999,- Men om de kan levere den
endnu ved jeg ikke.

Fra : Kasper Christensen

Dato : 27-11-02 00:20

Claus nielsen skrev:
> Du kan få den hos:
>
> http://www.shopmore.dk/

Jeg har lige bestilt den der idag. De har den stadig på lager til 3995
og de har lovet at jeg har den i morgen.

Mvh

Kasper