Hvordan ser jeg IP-adr i NT
Fra : ....

Dato : 22-11-02 12:33

Hvordan ser man hvilken adresse min DHCP server har tildelt til min NT4 ?
Jeg sider på NT-maskinen.

På forhånd tak for hjælpen.

Thomas

Fra : Heine Laursen

Dato : 22-11-02 12:40

"...." <nykoebingvej@tdcadsl.dk> wrote in news:arl4f4$6gj$1@sunsite.dk:

> Hvordan ser man hvilken adresse min DHCP server har tildelt til min NT4 ?
> Jeg sider på NT-maskinen.

skriv ipconfig i en komando prompt

Heine Laursen

Fra : ....

Dato : 22-11-02 12:56

Tak for det hurtige svar.

Jeg havde egentlig prøvet det i en "kør".............
En dosbox virker

Mvh
Thomas
Heine Laursen <gozar@myrealbox.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns92CE809627678gozarmyrealboxcom@130.225.247.90...

Fra : Michael U. Hove

Dato : 22-11-02 22:52

"Heine Laursen" <gozar@myrealbox.com> skrev i en meddelelse >

> skriv ipconfig i en komando prompt

Du kan endda skrive "ipconfig /all", for at se endnu flere info, "ipconfig
/renew" for at fornye din IP lease fra DHCP serveren, "ipconfig /release"
for at frigøre din ip, og evt. benytte en statisk ip uden at reboote.