Skærme
Fijala 3554
Hyundai ImageQuest Q910, SyncMaster 957FS ~
Fra : Mo

Dato : 22-11-02 09:44

Hejsa mennesker.
Dette er endnu en af utallige forespørgsler om hjælp til valg af skærm, men
håber alligevel jeg får et par svar ;0)

Jeg har kig på nogle 19" skærme i prisklassen 2-3500 kr, og har fået valget
snævret ned til nogle få modeller - men skulle der være nogen derude med
bedre forslag, er jeg åben!

Skærmen skal bruges til lidt af hvert, men hovedsageligt spil og
tekstskrivning. Midertid er jeg også faldet over photoshop og webdesign, så
skærmen må gerne udmærke sig i alle discipliner ;0P ...

Ihvertfald, her er de:

Samsung Syncmaster 957mb

SyncMaster 957FS

Hyundai ImageQuest Q910

- Er det overhovedet de rigtige skærme jeg kigger på?

- Og hvordan vægtes skærmens egenskaber som fx. hz, opløsning, dot pitch, og
kruming (som i vs. flad?)

På forhånd tak,
Mvh, Andreas