Varme
Fra : H.O.T

Dato : 22-11-02 08:36

Hej, her går man og tror at katte søger efter varme, og så skal lille gråmiv
selvfølgelig være omvendt.... Radiatorsenge og uldtæpper er da ok, men det
kolde badeværelses gulv og håndvasken er nu de bedste sovesteder....Skulle
op i løbet af natten, og der ligger katten og sover i håndvasken......Af
alle steder.......Hun prøver godt nok også at komme ind i køleskabet, når
døren står åben...Troede nu bare hun var nysgerrig og ikke søvnig *s*

Henrik

Fra : Kari Eiffert

Dato : 23-11-02 14:12

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> wrote in message
> [...]
> alle steder.......Hun prøver godt nok også at komme ind i køleskabet, når
> døren står åben...Troede nu bare hun var nysgerrig og ikke søvnig *s*

Hej

Ja Yatzy ligger også i håndvasken ude på badeværelset
Jeg kunne altså heller ikke forstå hvordan alle de kattehår kom på
tandbørsten
Vi kan bare flytte hende når vi skal vaske hænder ogf ligge hende på "plads"
igen, så er alt bare fryd og gammen.

Kari

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 24-11-02 17:37

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> alle steder.......Hun prøver godt nok også at komme ind i køleskabet, når
> døren står åben...Troede nu bare hun var nysgerrig og ikke søvnig *s*

Begge vores katte eeeeeelsker at ligge i soveværelset, hvor der ikke er
varme på og derfor kun er ca. 10-12 grader varmt/koldt. Jeg kan godt forstå
dem, for jeg kan også bedst lide at sove, hvor der er koldt.

Mvh. osv. Camilla

---
Bøger til salg på: www.tranlampe.dk
Computergrej o.a. til salg på: www.salg.4952.dk