MS Windows
briani 27239
Programmering af "internet"-tastatur i Me ~
Fra : Henning Sørensen

Dato : 22-11-02 08:31

Som glad ejer af et Logitech trådløst "internet"-tastatur kunne
jeg tænke mig at anvende de specielle "internet"-taster.
Men er led og ked af Logitechs skrammel-driver-"pakke" !!
Eftersom Me jo allerede har prædefineret de fleste af disse taster,
burde det vel være muligt at omdefinere deres virkemåde ??

Nogen der har et godt bud herpå ??

/Henning, Sydfyn.

Fra : Ole C

Dato : 22-11-02 11:34

Henning Sørensen skrev blandt andet:

> [...]
> Eftersom Me jo allerede har prædefineret de fleste af disse taster,
> burde det vel være muligt at omdefinere deres virkemåde ??

I WindowsXP kan TweakUI gøre det, men jeg er ikke klar over om den version
(1.33) der skal bruges i WindowsME har samme mulighed.

--
vh
Ole C