Store bogstaver
Fra : Surfer

Dato : 22-11-02 08:30

Jeg har netop set indlægget om at IE6 ikk kan vise billeder.
Jeg er fuldkommen enig i at man ikke får ret meget ud af at skrive med
store bogstaver, hvilket jo også fremgår af de svar der er kommet på
meddelelsen.
Realiteten er dog at jeg sidder med nogenlunde det samme problem.
Jeg kører Win98.
Er der nogen der kan hjælpe?
Surfer

Fra : Ole C

Dato : 22-11-02 11:41

Surfer skrev blandt andet:

> [...]
> meddelelsen.
> Realiteten er dog at jeg sidder med nogenlunde det samme problem.

Måske et anti-virus program? - eller en "ad-blocker"?
Prøv at koble det fra og se hvad der sker.

--
vh
Ole C

Fra : Peter T.

Dato : 22-11-02 19:09

Surfer wrote:

> Er der nogen der kan hjælpe?

Start med at slette midlertidige internetfiler. Hvis det ikke hjælper, så
reinstaller IE6 igen.

Men er Surfer og Jesper Nielsen ikke en og samme person? Et dns-opslag af
ip/hostmask i begge indlæg lugter fælt af to identiske personer.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : Johannes Andersen

Dato : 02-12-02 20:25

Hvis det er, så er det nok, fordi man skal passe på, om der er nogen, der
har fået et tidligere indlæg galt i halsen? Hvorfor være så mistænksom, hvis
der er nogen, der har et problem? Og problemet er reelt nok! - Jeg slås med
det samme, og har set andre spørge om det samme. Men uden resultat. Og det
er til at blive vanvittig af!
Jeg vil ikke beskrive problemet igen men blot sige, at jeg i alle spørgsmål
om emnet har set "W98 og IE6". Så det, tror jeg, er en vigtig sammenhæng.
Min IE er en dansk SP1.
Yderligere kan jeg sige, at det ikke gør nogen forskel at slette
midlertidige internetfiler, og heller ikke at slukke ZoneAlarm. Og jeg har
ingen popup-killer eller annonce-ditto. (Men ind imellem stor lyst til at
installere een.
Jeg har et virusprogram kørende (PC-cillin2000), men det gør forøvrigt
heller ingen forskel at slukke den ned.
IE melder gladeligt "udført", selvom der mangler mange billeder på siden.
Lidt forskellige billeder fra gang til gang, så det er ikke relateret til en
bestemt type grafikfiler.
Jeg kører Stofanet, og har set et tidligere indlæg, hvor der også var
Stofanet, men jeg tror ikke det er tilfældet alle steder, hvor problemet
eksisterer.
Er der virkelig ikke nogen af de mange eksperter i denne NG, der kan komme
med det forløsende tip? Vi er nogen stykker, der vil blive meget glade!

mvh Johannes Andersen

Fra : Peter T.

Dato : 04-12-02 15:22

Johannes Andersen wrote:

> Yderligere kan jeg sige, at det ikke gør nogen forskel at slette
> midlertidige internetfiler, og heller ikke at slukke ZoneAlarm. Og jeg
> har ingen popup-killer eller annonce-ditto.

Prøvede du også at reinstallere IE6?