Custom besøgstæller duer ikke ?
Fra : Peter Frank

Dato : 22-11-02 01:55

Jeg kan ikke på nogen måde få et custom gif billede til at fungere i
frontpage's hit counter.

Hvis jeg vælger et "standard" gif billede, fungerer det fint (vel at mærke
hvis jeg henter siden ned direkte på http adressen og saver igen - eller
kører counteren ikke, og kan ikke initialiseres med en værdi).

Men laver jeg et gif billede selv, f.eks 100 x 15 pix med 0-9 (er helt
sikker på det er OK), og FTP uploader det samme sted som min counter side
ligger (så er der ikke problemer med sti navne i det mindste) - og taster
"navn.gif" ind i hit counter properties, og saver, så duer det ikke !

Har prøvet meget - men hvad kan der være galt ?

Skulle det ikke være den nemmeste sag i verden - eller skal det importeres
på en ganske særlig måde i FP først ???
(har jeg prøvet, tror jeg, uden held)

Nogen må ha' samme problem, og løst det, ikke ?

mvh Peter

Fra : Ulrik Friis

Dato : 22-11-02 17:25

"Peter Frank" <PF@4u.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> "navn.gif" ind i hit counter properties, og saver, så duer det ikke !
>
> Har prøvet meget - men hvad kan der være galt ?

Tælleren virker kun hvis der er FP server extensions på din webserver. Og så
skal du ikke anvende FTP men http når du uploader dine rettelser. Ellers kan
FP ikke binde tingene sammen.

mvh
Ulrik