MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Langsomme tastaturgenveje
Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 22-11-02 00:15

Hejsa gruppe,

Jeg bruger normalt at oprette tastaturgenveje til de programmer, jeg bruger
hyppigst, så jeg f.eks. kan starte Calculator bare ved at trykke CTRL+ALT+A.
Der er dog sket det, som også skete på min tidligere computer, at disse
genveje efter nogen tid er blevet meget langsomme. Dvs. jeg trykker på
genvejstastkombinationen og så går der en 10-15 sekunder inden programmet
åbner. I denne tid fungerer computeren som normalt, bortset fra, at
windows-bjælken i bunden af skærmen åbenbart er frosset - den opdateres ikke,
og klik med musen har ingen effekt - man kan stadig skifte med ALT+TAB, men
baren opdateres ikke, førend det kaldte program endelig dukker op.

Kender I dette fænomen? Og kender I evt. til en løsning?

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
Gud, som troner fra Fortids Dage, vil høre og ydmyge dem. - Sela. Thi der
er ingen Forandring hos dem, og de frygter ikke for Gud. På Venner lagde