Buster-Bold !
Fra : Holm

Dato : 21-11-02 22:26

Hej alle derude i frost-land ...Brrr...

Jeg har købt alletiders legetøj til min bette "nu enlige" hvalp!
Alle hans 7 søskende har nemlig fået hver deres dejlige hjem , så nu er
Timber alene med mor og far !!!

Nå , men jeg tænkte jo at han Timber hellere måtte få sig en aktivitets bold
..
Jeg ville ikke købe Buster cuben , for den larmer helt vildt på flise gulve
, og min gamle hanhund gad aldrig lege med den , fordi den skramlede sådan.

Denne her udgave er godt nok også hård , men den er super god til at
trille....

Måtte Timber så lege med den ???

Nix !

Da jeg introducerede bolden kom gamle Thor stormende, snuppede bolden, og
gav sig til at spille vild fodbold i hele stuen , til stor fornøjelse for vi
mennesker, som ánser Thor for at være en ældre herre ( 12 år til
januar...)..uden den store trang til at lege med buster bolde og lign
...men til irritation for Timber, som retmæssigt ejer den bold.....hmmm..

Nu har Thor leget hver dag med bolden siden , så det er bestemt aldrig for
sent at finde på nye ting til vores venner....og Thor nyder det bare !!!

Grin fra Holm

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 21-11-02 23:11

Rigtig godt Jeg har også lige købt et Buster Fun Bone (www.kruuse.com )
til Robin. Han er ellers en trænet problemløser, men dette her ben tager
alligevel næsten 20 min. at tømme

--
-Trine

Se Robin på www.robinhund.dk

Fra : Pia J

Dato : 22-11-02 09:43

Jeg kan lige se scenariet her: Max spiller fodbold som en vanvittig, Molly
støvsuger efter ham....

:Pia

Fra : RHR

Dato : 23-11-02 15:36

Hejsa!

Nu har jeg også lige været ude og invistere i 2 af de buster fun bone's. De
er geniale, mine hunde er også vant til at problemløse men dette tog dem
lang tid ( i hvertfald første gang Og de kan holde til at hundene bider
hårdt i dem..

Mvh Rikke

Fra : BN

Dato : 23-11-02 21:30

> [...]

> sent at finde på nye ting til vores venner....og Thor nyder det bare !!!

Hej Holm

Hvad leger Timber så med - Buster cupen som Thor ikke gad at lege med?

Det må have set sjovt ud

Hilsen BN