Soundtrack til "The Bourne Identity"
Fra : Leon Jessen

Dato : 21-11-02 22:13

Har lige været i biffen, er der nogen der ved hvad det er for en
sang/kunstner, som spilles ved rulleteksterne?

Fed flick forøvrigt

--
Mvh. Leon
Se mere på: www.leonjessen.dk

Fra : Martin Seebach

Dato : 22-11-02 15:57

"Leon Jessen" <Se_min@signatur.ok> wrote in message
> Har lige været i biffen, er der nogen der ved hvad det er for en
> sang/kunstner, som spilles ved rulleteksterne?

De må være noget af John Powell, Edward Cole og Bunny Andrews .. de har
nemlig skrevet hele soundtracket :)
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B000068FWA/ref=ase_imdb-adbox/103-628
9062-0881469
Det er længe siden jeg har set filmen, men mon ikke det er drum'n'base
mixet, der også er til sidst på soundtracket?

> Fed flick forøvrigt

=====================
ADVARSEL -- Spoiler ahead!
=====================

Jow jow.. actionscenerne var i orden, men det er ikke overbevisende flow i
historien. Hans 'flashbacks' af hvad der er sket kom meget i hak. Der er
utroværdigt at han lige pludselig til sidst kæder det hele sammen - bare
fordi han står over for en CIA-gut han i øvrigt aldrig har mødt før...

Og den her store fantastiske CIA-mind-control ting - hvorfor er det lige at
det ikke har taget højde for helt almindelige samvittighedkvaler? Det er jo
ikke fordi Jason Bourne har brugt langt tid på at over veje det hele og godt
kan se at det er dybt uetisk la la la .. Han står bare over for et lille
barn. Det er ikke en situation der er svær hverken at forudse eller træne.

--
Venlig hilsen
Martin Seebach

Fra : Rasmus Hochreuter

Dato : 23-11-02 10:45

> Har lige været i biffen, er der nogen der ved hvad det er for en
> sang/kunstner, som spilles ved rulleteksterne?

Endnu en god grund til at blive efter filmen og se alle rulleteksterne.

- Just my two cents...

Hilsen

Rasmus Hochreuter
rammu@tiscali-dot-dk

Fra : Peter Fleinert

Dato : 24-11-02 17:04

"> Har lige været i biffen, er der nogen der ved hvad det er for en
> sang/kunstner, som spilles ved rulleteksterne?

Det stykke musik der begynder med rulleteksterne er Moby med Extreme Ways,
fra Moby 18
Peter

Fra : Leon Jessen

Dato : 24-11-02 19:42

"Peter Fleinert" skrev:

> "> Har lige været i biffen, er der nogen der ved hvad det er for en
> >
> Det stykke musik der begynder med rulleteksterne er Moby med Extreme Ways,
> fra Moby 18

Det var lige netop den - Tak!

Og til Rasmus Hochreuter - Håber det hjalp at komme af med det og tak for
din hjælp!

--
Mvh. Leon
Se mere på: www.leonjessen.dk