LØSNING - dårlig performance i BF1942
Fra : LowLifeDK

Dato : 21-11-02 21:51

Tja, løsningen er simpel.

De nyeste Nvidia-drivere "fucker" op i BF1942.

Har med succes tilbagedateret min driver til 29.42 og det kører PERFEKT
igen.

http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_archive

Low

Fra : Kurt Lund

Dato : 21-11-02 22:41

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> De nyeste Nvidia-drivere "fucker" op i BF1942.
>
> Har med succes tilbagedateret min driver til 29.42 og det kører PERFEKT

Måske og jeg har været ude for det modsatte, og det har flere af dem jeg
kender der også
spiller BF 1942 også.. vi bruger næsten alle 40.72 og det funker.
Så det er hvis ikke løsningen du kom med der...
Kurt

Fra : LowLifeDK

Dato : 21-11-02 22:59

> [...]
> spiller BF 1942 også.. vi bruger næsten alle 40.72 og det funker.
> Så det er hvis ikke løsningen du kom med der...

hmmm,- for mange kan det være løsningen. Måske var jeg lidt for generel

Low

Fra : Henrik Dissing

Dato : 23-11-02 13:58

On Thu, 21 Nov 2002 22:59:28 +0100, LowLifeDK wrote:

>hmmm,- for mange kan det være løsningen. Måske var jeg lidt for generel

Tror du ikke snarere at det var installationen som ryddede op i nogle
uhensigtsmæssige parametre, og altså ikke selve driver-versionen?

Venlig hilsen
Henrik Dissing