Problemet med visse websider
Fra : KaPoW

Dato : 21-11-02 21:40

hej.

jag kan ikke se visse websider f.eks. www.telebutikken.dk
siden forbliver blank.

har lige prøvet at installere MS Vitural machine
uden det har hjulpet.

Nogle forslag ??

På forhånd tak.

Henrik

(WinXP Pro - IE6.0)

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 21-11-02 21:57

KaPoW wrote:

> [...]
>
> jag kan ikke se visse websider f.eks. www.telebutikken.dk
> siden forbliver blank.
>
> har lige prøvet at installere MS Vitural machine

Mozilla 1.2 med Suns Java VM har ingen problemer...

Mvh. Kristian Nejsum

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 21-11-02 22:05

"KaPoW" <henrik@REMOVEduls.dk> posting:

>jag kan ikke se visse websider f.eks. www.telebutikken.dk
>siden forbliver blank.

Du har aktiveret java_script_?

>har lige prøvet at installere MS Vitural machine

Der er ikke noget java på den side, kun et java_script_, som ikke
har noget med java at gøre.

--
"Death is the cure of all diseases". Kilde: ukendt

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-02 22:55

Ja, jag har aktiveret java-script under
internetindstillinger m.m.

men lige meget hjælper det

VH HJ

Fra : KaPoW

Dato : 21-11-02 22:08

jeg får følgende fejl, når jeg prøver at tilgå min router:

Either your browser does not support JavaScript®
or it has been disabled.
We recommend you use Netscape® v4.7 (or above) or
Microsoft® Internet Explorer® v5.5 (or above).

VH HJ

Fra : Leony

Dato : 22-11-02 13:20

"KaPoW" <henrik@REMOVEduls.dk> skrev i en meddelelse

> Either your browser does not support JavaScript®
> or it has been disabled.
> We recommend you use Netscape® v4.7 (or above) or
> Microsoft® Internet Explorer® v5.5 (or above).

Måske står dit sikkerhedsniveau for højt. Mener at det skal stå til mellem
for at afvikle javascript.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jacob

Dato : 22-11-02 09:57

KaPoW wrote:
> [...]
>
> jag kan ikke se visse websider f.eks. www.telebutikken.dk
> siden forbliver blank.
>
> har lige prøvet at installere MS Vitural machine

Jeg havde engang et lignende problem hvor visse sider forblev blank. Det
viste sig at årsagen var at jeg havde installeret en ad blokker. Browseren
forsøgte at hente reklamen, men kom ikke videre. Da jeg uninstallede
programmet havde jeg adgang til siderne igen.

--
Jacob