Vaginalmassage.. hvordan ?
Fra : Ib Palle Krabbenhøft

Dato : 21-11-02 18:31

Jeg faldt over den her artikel på ekstrabladet:

http://www.side6.dk/articles/showarticle.asp?pageid=1593

Jeg er blevet nysgerrig efter at prøve det på min dejlig tøs...
hvordan laves den, sådan praktisk, og er det noget nogen
af jer (piger) kan anbefale som rart / frækt / ... ?

Syns ik rigtigt der har været nogle kvalificered links
via google, alle søgninger resulterer i 8.495.438 (ca) links
til betalinssites, som intet har med emnet at gøre.

Håber nogen kan hjælpe med tips, links, erfaringer.

T.