internet via mobil
Fra : oto

Dato : 21-11-02 17:44

hej
Findes der et gratis abbonement som kan anvendes fra en mobil (PC+infrarød).
Der skal naturligvis betales for taletiden.
MVH Oto

Fra : M. Aa. J.

Dato : 21-11-02 17:47

> Findes der et gratis abbonement som kan anvendes fra en mobil
(PC+infrarød).
> Der skal naturligvis betales for taletiden.
> MVH Oto

Jeg bruger Tele2 / Get2net, det virker fint på min Nokia 6310 med sonofon.

Venlig hilsen
M. Aa. J.

Fra : oto

Dato : 21-11-02 18:50

Hej
Jeg har en mobiltelefon med fri benyttelse (TDC), så det skal gerne være et
abonnement hvor der ikke skal betales udover det der takseres under
opkaldet.
Jeg har en PRO ACCESS ADSL forbindelse; men den giver jo ikke noget
opkaldsnummer, og mit NET-BASIS abbonement kan ikke kaldes fra en mobil
telefon.
MVH Oto

Fra : Fischer

Dato : 21-11-02 22:12

> Jeg har en mobiltelefon med fri benyttelse (TDC), så det
> skal gerne være et abonnement hvor der ikke skal betales
> udover det der takseres under opkaldet.

Og det kan man med Get2net - akkurat som M. Aa. J. skriver. Det kræver dog
at du har en fastnet-telefon for at kunne tilmelde dig Get2net.
Alternativt har Cybercity et friabonnement hvor man også kan blive tilmeldt
opkald via mobiltelefon.

*Fischer