Sex under 15 år??
Fra : Ukendt

Dato : 21-11-02 17:34

En lærning fra mit arbejde fortalte mig at han havde mødtes med en sød pige
for et par dage siden

De havde hygget sig og var begge veldig tilfredse men problemet ligger
sådanset i at jeg mener det er dybt ulovlig?

Hvad vil hendes forældre ikke sige til det og hvordan skal hun noglesinde få
lov til det?

Jeg tænkte lige jeg ville høre herinde så jeg kan give ham besked i morgen..

Han er 24år og hun er 13 år
Hygge.
Thomas

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 21-11-02 18:28

<Opelmand> skrev i en meddelelse

> Jeg tænkte lige jeg ville høre herinde så jeg kan give ham besked i
morgen..

Du kan jo give ham besked om at han måske har et problem med han ikke tænder
på folk på sin egen alder! Han er åbenbart ikke god nok til at tiltrække
piger som har en alder der ligger indenfor hvad der er etisk rigtigt at
gøre, ikke mindst må man også tænke på at det er DYBT ulovligt, og hun til
enhver tid kan melde ham for seksuelt overgreb på mindreårig...

/Jonas

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-11-02 18:31

<Opelmand> wrote in message

> Han er 24år og hun er 13 år

Hun er _alt_ for gammel til ham. Spørg du bare T'abula R'asa, hvis du ikke
tror mig.

--
-Jens B.

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-02 20:12

Mange tak for bedskederne dem vil jeg udskrive og viderebringe i morgen

Fra : Thunderbird

Dato : 21-11-02 23:24

On Thu, 21 Nov 2002 17:33:36 +0100, <Opelmand> wrote:

> [...]
>lov til det?
>
>Jeg tænkte lige jeg ville høre herinde så jeg kan give ham besked i morgen..

Hvad er det lige folks problem er ??. Ja oki dette tilfælde er en smule ekstrem med en 24 årig og en
13 årig men dog alligevel rimeligt realt. de piger Jeg har været sammen har enten været på min alder
eller "helt" ned til 5 år yndrer end mig. Men hvad nu hvis at han fx havde været 18, eller hun nu
14. Havde det så gjort nogen forskel rent etisk.

Den sexuelle lavakder har både sine fordele og ulemper. Fx så er det af min overbevisning at folk
bare skal dyrke sex når at de føler lyst til det og føler sig parate. Og så kan alderen mere eller
mindre være lige meget. Men det er i de færreste situationer at folk bliver dømt efter seksuel
omgang med mindre årige idet at forældrerne ser gennem finger med det netop fordi at tøsen er så
glad for fyren. Eller mest for den skyld at pigen i dette eksempel ikke kan anklage ham for seksuel
omgang med mindre årige idet at hun selv er indblandet. Men hendes forældre eller hans venner kan så
selvfølgelig gøre det.
Flemming Jacobsen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-11-02 00:38

Thunderbird wrote:

> Hvad er det lige folks problem er ??. Ja oki dette tilfælde er en
> smule ekstrem med en 24 årig og en 13 årig men dog alligevel rimeligt
> realt.

det ER ekstremt... ikke mindst pga at han jo reelt set er en voksen mand der
er sammen med et barn, der efter alle "normale" standarter kun lige er holdt
op med at lege med dukker...... og fordi hun er under den seksuelle
lavalder.....

> de piger Jeg har været sammen har enten været på min alder
> eller "helt" ned til 5 år yndrer end mig. Men hvad nu hvis at han fx
> havde været 18, eller hun nu
> 14. Havde det så gjort nogen forskel rent etisk.

det er stadig ulovligt, uanset...... kun u tilfælde hvor begge "børn" er
under den seksuelle lavalder bliver der set gennem fingrene med det, efter
hvad jeg ved.....
det kan da godt være det er mig der er snerpet, men nu er der væsentlig
forskel på 14 og 18 hvis du spørger mig..... jeg husker da min første
oplevelse.. jeg var 15 og han var 21.. i min bog var han GAAAAMMEL....
derfor fandt jeg kort tid efter en fyr der var jævnaldrene med mig..... fra
jeg var 15 til jeg blev 19 var den største aldersforskel på mig og en
kæreste faktisk max 2 år ( begge veje).... så fik jeg smag for lidt ældre
mænd*G*
den største forskel på mig og en partner har været 13 år..... og selv der
kunne jeg selv indse det var for meget..... men uha han var da lækker*G*

> Den sexuelle lavakder har både sine fordele og ulemper.

den er jo primært vejledende for at man har en grænse hvor børn når en alder
hvor de selv er medbestemmene nok til at de ved hvad det er der foregår....

> Fx så er det
> af min overbevisning at folk bare skal dyrke sex når at de føler lyst
> til det og føler sig parate.

jeg følte mig parart da jeg var 9... skulle jeg bare være sprunget på den
første og bedste mand da hormonerne begyndte at race??

> Og så kan alderen mere eller mindre være
> lige meget.

kommer vel an på alderen der er mellem de to parter..... ville du være lige
så tilgivende hvis der var tale om din 12 årige lillesøster og en 31 årig
gift mand??

> Men det er i de færreste situationer at folk bliver dømt
> efter seksuel omgang med mindre årige idet at forældrerne ser gennem
> finger med det netop fordi at tøsen er så glad for fyren.

eller fordi tøsen holder sin kæft og får veninderne til at dække over
det......

> [...]
> seksuel omgang med mindre årige idet at hun selv er indblandet. Men
> hendes forældre eller hans venner kan så selvfølgelig gøre det.

jo hun kan...... uanset hvordan den bliver vendt og drejet så er det ham der
har begået en ulovlighed ved at dyrke sex med en person under den seksuelle
lavalder...... hvis pigebarnet pludselig ser sig sur på ham, så skal der kun
et lille fingerknips og en undersøgelse hos lægen til og han har en dom der
står og venter.... længere er den skam ikke.....
et barn under 18 år hører desuden under forældrenes beskyttene vinger......
reelt set er det forældrenes opgave at beskytte dette barn idet loven ikke
anser et menneske for myndigt før det 18. år....... så i den forstand kan
man også sige at barnet ikke MÅ træffe den beslutning selv..... ( ja ja..
overdrivelse fremmer forståelsen)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Thunderbird

Dato : 22-11-02 01:23

On Fri, 22 Nov 2002 00:38:27 +0100, "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
>kunne jeg selv indse det var for meget..... men uha han var da lækker*G*

Den aldersforskel jeg har været ude for er 5 år, da jeg var sammen med en 14 i en meget kort
periode. Men har det fint med de 4 års forskel der er på mig og min nyværende kæreste gennem snart
2½ år.
Flemming Jacobsen

Fra : Nette

Dato : 22-11-02 16:01

"Sabina Hertzum" wrote

> [...]
holdt
> op med at lege med dukker...... og fordi hun er under den seksuelle

Eller endnu mere udpenslet:
Det har noget med erfaring at gøre, ikke kun i sengen, men en fyr på 24 år,
kan allerede have sat sig i en lejlighed, have fået en uddannelse og det
hele, ja han kan faktisk have et barn, der skal til og i børnehaveklasse,
hvis han selv har været tidlig ude.
En pige på 13 går stadig i folkeskole og kan umuligt have haft de samme
overvejelser i livet.
Han ved, hvad han går ind til, hun har kun nogle eventyrlige drømme om det.
Men aldersforskellen udligner sig mere og mere med årene.

> det er stadig ulovligt, uanset...... kun u tilfælde hvor begge "børn" er
> under den seksuelle lavalder bliver der set gennem fingrene med det, efter
> hvad jeg ved.....

Hvis pigen er tæt på de 15, så ses der ofte igennem fingerne med det.

> det kan da godt være det er mig der er snerpet, men nu er der væsentlig
> forskel på 14 og 18 hvis du spørger mig..... jeg husker da min første
> oplevelse.. jeg var 15 og han var 21.. i min bog var han GAAAAMMEL....

Nej det er ikke kun dig, der husker det sådan..... Det gør jeg også med
min

> kommer vel an på alderen der er mellem de to parter..... ville du være
lige
> så tilgivende hvis der var tale om din 12 årige lillesøster og en 31 årig
> gift mand??

HUH.....

> eller fordi tøsen holder sin kæft og får veninderne til at dække over
> det......

Jeg tror godt, at forældrene er klar over, at de sikkert har sex sammen.....
MEN....
Som forældre står man med et stort problem. Hvad filen gør man lige? Det er
klart, at man kan forsøge at tvinge en teenagepige til ikke at se sin mange
år ældre kæreste, men hvad ville forældrene få ud af det? De skal jo spærre
hende inde, hvis hun skal holde sig helt væk. Og det kan man ikke gøre. Så
måske vælger de i stedet at være der for pigen, bevarer tilliden og håbe på
det bedste. Men jeg tror ikke, de ser igennem fingerne med det.

> [...]
der
> står og venter.... længere er den skam ikke.....

Giver dig helt ret Sabina.
Det vil altid være ham der står med ansvaret, og derfor også altid ham der
ville kunne straffes.

> [...]
> man også sige at barnet ikke MÅ træffe den beslutning selv..... ( ja ja..

Jeps..Men se det jeg skriver tidligere og problemerne ved at beslutte den
slags for en teenagepige

Nette

Fra : Thunderbird

Dato : 22-11-02 18:34

On Fri, 22 Nov 2002 16:01:21 +0100, "Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote:

> [...]
>vinger......
>
>Jeps..Men se det jeg skriver tidligere og problemerne ved at beslutte den

Uden at skulle have erfaring om emnet så ved jeg så godt hvad jeg ville gøre idet tilfælde at min
datter (såfremt at jeg får en) fandt en noget ældre kæreste og hun selv var under 15. Så ville jeg
accepterer det sålænge han behandlede hende pænt, men hvis de så gik fra hinanden fordi at han så
måske "pludselig" havde fundet en anden eller havde været hende utro så ville jeg anklage ham for
seksuel omgang med en mindreårig.
Flemming Jacobsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-11-02 23:33

Thunderbird <dsl79930[Fjern dette]@vip.cybercity.dk> skrev :

>Indlæg fraklippet.

Hej Flemming Jacobsen.

Det er dint, at du svarer under det du citerer, men der er ingen
grund til at citere hele det indlæg du svarer på.

Det er rigeligt at citere det man direkte svarer på eller blot et
par linjer.

Tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-11-02 00:08

Thunderbird wrote:

> [...]
> fra hinanden fordi at han så måske "pludselig" havde fundet en anden
> eller havde været hende utro så ville jeg anklage ham for seksuel

ikke for noget, men kan du ikke se hvor hyklerisk det er?? enten så er det
ok, ellers er det ikke...... der er vel ikke nogen gylden middelvej....
desuden kan du næsten være sikker på at et tøsebarn vil være knust over et
brud med en ældre kæreste ( afhængig af fornuftighedsgraden naturligvis) og
dermed står du med dilemmaet og skal finde ud af hvem der taler sandhed....

din kommene datter vil være såret uanset om det er et "naturligt" brud eller
ej ( "naturligt" står i gåesøjne fordi jeg ikke mener det er et naturligt
brud når der er så voldsom en aldersforskel)

Fra : Nette

Dato : 23-11-02 13:42

"Thunderbird" wrote
> [...]
måske "pludselig" havde fundet en anden eller havde været hende utro så
ville >jeg anklage ham for seksuel omgang med en mindreårig.

Øøøh??? Hvorfor om jeg må spørge?
Det lyder for mig mere som en slags hævn over at han ikke valgte at leve med
datteren for evigt.
Enhver, der indgår i et forhold blotter følelserne og udsætter sig selv for
risikoen at forholdet ikke holder. Det ville denne datter også gøre. Det er
ikke mandens skyld.
Enten så har man en holdning eller så har man ikke. Man kan ikke sige: Hvis
du slår op med min datter, så anmelder jeg dig.

Nette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-11-02 23:59

Nette wrote:

> [...]
> Han ved, hvad han går ind til, hun har kun nogle eventyrlige drømme
> om det. Men aldersforskellen udligner sig mere og mere med årene.

nemlig.... der er jo ikke den store forskel når vi feks snakker om en pige
på 25 og en fyr på 35....

> Hvis pigen er tæt på de 15, så ses der ofte igennem fingerne med det.

tja..... desværre..... jeg kan til nøds forstå det i de tilfælde hvor begge
parter er under 18 år.... men en 18-årig får nogle priviliger og dermed også
noget ansvar....
men på den anden side ville jeg nok også knurre hvis der er tale om en 18
årig og en 13 årig..... en 13 årig er ikke i den grad i stand til at
forestille sig hvad konsekvenser der kan komme ud af situationen......

> HUH.....

lang og meget kompliceret historie, jeg ikke vil fortælle her*G* men tro
mig...... moderen havde ikke skyggen af anelse om hvad der foregik og manden
kom aldrig til at mærke konsekvensen af hans handlinger..... og det var IKKE
fordi han ikke havde nogen anelse om hvor gammel hun var..... derudover
ventede han også barn med sin kone....

> Jeg tror godt, at forældrene er klar over, at de sikkert har sex
> sammen..... MEN....

kommer helt og holdent an på situationen........ hvis de er åbenlyst
kærester, så ja..... hvis ikke... så næppe, for så ved ungen sku godt den er
gal......

> [...]
> Og det kan man ikke gøre. Så måske vælger de i stedet at være der for
> pigen, bevarer tilliden og håbe på det bedste. Men jeg tror ikke, de

det vælger de fleste nok..... men på sin vis synes jeg det er hyklerisk hvis
man så bagefter, hvis manden viser sig at være en idiot, anklager ham for
seksuel omgang med mindreårige.......

> Giver dig helt ret Sabina.
> Det vil altid være ham der står med ansvaret, og derfor også altid
> ham der ville kunne straffes.

bingo ;)

> Jeps..Men se det jeg skriver tidligere og problemerne ved at beslutte
> den slags for en teenagepige

teenagere er en anden race*G* deres liv består mest af den ene store krise
efter den anden...... som forældre bør man undgå at være en del af de
kriser, ellers kan det ende galt, helt afhængig af ungen naturligvis......
en ting er sikkert.... min søn er allerede nu klar over hvad jeg mener om
den slags forbindelser, og det vil han fortsat være..... og så kan jeg jo
kun håbe på at mine holdninger i den retning smitter af..... indtil nu
fungerer det meget godt ;)

Fra : Nette

Dato : 23-11-02 13:35

"Sabina Hertzum" wrote
> [...]
> årig og en 13 årig..... en 13 årig er ikke i den grad i stand til at
> forestille sig hvad konsekvenser der kan komme ud af situationen......

Overhovedet ikke.

> [...]
IKKE
> fordi han ikke havde nogen anelse om hvor gammel hun var..... derudover

Dybt uansvarlig far den kone har valgt

> kommer helt og holdent an på situationen........ hvis de er åbenlyst
> kærester, så ja..... hvis ikke... så næppe, for så ved ungen sku godt den
er
> gal......

Selvfølgelig, men det er vel også her den unge herre så er voksen nok til at
indse at hvis deres forhold er ok, så er der vel ingen grund til at holde
det hemmeligt...*HOST*

> [...]
hvis
> man så bagefter, hvis manden viser sig at være en idiot, anklager ham for

Selvfølgelig....Det er enten eller. Det andet er sgu for barligt og
snæversynet.

> [...]
> efter den anden...... som forældre bør man undgå at være en del af de
> kriser, ellers kan det ende galt, helt afhængig af ungen naturligvis......

Ja, jeg husker det. Det var sgu hårdt.

> [...]
> den slags forbindelser, og det vil han fortsat være..... og så kan jeg jo
> kun håbe på at mine holdninger i den retning smitter af..... indtil nu

Ja, men kan ikke gøre andet end at forsøge at påvirke dem, og så håbe på det
bedste
Det værste af det hele er, at jeg synes de starter tidligere og
tidligere....
Jeg husker tydeligt, da jeg var 15, han 21....Det VAR sgu da skide
spændende.... I dag er hun bare ofte lidt yngre, når hun begynder.
Overvejer klart kyskhedsbælter fra 12års alderen, bare sådan for en
sikkerheds skyld og hvis der er lang ventetid på dem, så skal de vidst
bestilles meget snart.

Nette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 25-11-02 22:30

Nette wrote:

> Dybt uansvarlig far den kone har valgt

yup, men det er så en anden debat ;)

> Selvfølgelig, men det er vel også her den unge herre så er voksen nok
> til at indse at hvis deres forhold er ok, så er der vel ingen grund
> til at holde det hemmeligt...*HOST*

*G* Fichermans friends ???

> Selvfølgelig....Det er enten eller. Det andet er sgu for barligt og
> snæversynet.

yup.....

> Ja, men kan ikke gøre andet end at forsøge at påvirke dem, og så håbe
> på det bedste

yup*G*

> Det værste af det hele er, at jeg synes de starter tidligere og
> tidligere....

uhhh yupper

> Jeg husker tydeligt, da jeg var 15, han 21....Det VAR sgu da skide
> spændende....

tjaaa..... jeg havde chancen med flere fyre inden jeg fyldte 15, men valgte
bevidst at vente til jeg var lovlig..... jeg synes da også at det var
spændende med sex og sådan, men fyren var jeg reelt ikke rigtig interesseret
i..... da han prøvede at lokke mig til kæreste bagefter, sagde jeg også pænt
nej tak.....

> [...]
> Overvejer klart kyskhedsbælter fra 12års alderen, bare sådan for en
> sikkerheds skyld og hvis der er lang ventetid på dem, så skal de vidst

jeg er glad for at jeg har en dreng*G* men tro mig... ligeså snart han får
hår på den så får han en gennemgående beskrivelse om kondomernes
lyksaligheder, og om mødrenes uro for deres unge piger*G*

Fra : Nette

Dato : 25-11-02 23:38

"Sabina Hertzum" wrote

> jeg er glad for at jeg har en dreng*G* men tro mig... ligeså snart han får
> hår på den så får han en gennemgående beskrivelse om kondomernes
> lyksaligheder, og om mødrenes uro for deres unge piger*G*

Skal vi arrangere et tvangsægteskab med det samme? Der er pt. to piger at
vælge imellem her.

Tillykke med samtalen...
Hvis du selv er tilfreds med den og du ikke får jobbet, så ville du
alligevel ikke passe ind i firmaet, og det ville ikke passe til dig.
( Hmm, det lød lidt underligt, men det giver altså mening)

Nette, som debuttere med et "FUT" til dk.snik.snak bare for at få det prøvet
af

Fra : Per

Dato : 24-11-02 04:13

In article <Z7eD9.29758$HU.2068676@news010.worldonline.dk>,
sabina@mandezonen.dk says...

> [...]
> er sammen med et barn, der efter alle "normale" standarter kun lige er holdt
> op med at lege med dukker...... og fordi hun er under den seksuelle

Hvis man nu lagde 10 år til hver alder, er det så stadig ekstremt?

> den største forskel på mig og en partner har været 13 år..... og selv der
> kunne jeg selv indse det var for meget..... men uha han var da lækker*G*

Hvorfor var det for meget?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-11-02 18:27

Per wrote:

> Hvis man nu lagde 10 år til hver alder, er det så stadig ekstremt?

nej, men som der også er blevet sagt så udligner forskellene sig med
alderen..... uanset hvordan du vender og drejer den så er en 13 årig stadig
et barn, både fysisk, psykisk og socialt og lovgivningsmæssigt........ det
er en 23 årig ikke.......

> Hvorfor var det for meget?

jeg var 21 på daværende tidspunkt, og den mand jeg var sammen med var på et
helt andet sted i livet end jeg var...... for os var det for meget og havde
vi forsøgt at få det til at køre var det gået galt, det vidste vi
begge....... vi havde en spændende affære men så heller ikke mere....

det er jo i bund og grund det jeg siger... at man er forskellige steder i
livet.... det er ikke altid en 13 årig vil kunne indse det..... men det bør
en 24 årig fandme være i stand til......

Fra : Per

Dato : 25-11-02 01:51

In article <DZ7E9.38684$HU.2581025@news010.worldonline.dk>,
sabina@mandezonen.dk says...

> [...]

> livet.... det er ikke altid en 13 årig vil kunne indse det..... men det bør
> en 24 årig fandme være i stand til......

Men det er vel ikke alderen som afgører det, men hvad hvad man har
oplevet og været udsat for?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 25-11-02 07:09

Per wrote:

> Men det er vel ikke alderen som afgører det, men hvad hvad man har
> oplevet og været udsat for?

ja og nej... alderen er en afgørende faktor for hvad man KAN have oplevet og
være udsat for.....
feks kan en 13 årig umuligt have oplevet mange af de ting en 24 årig
kan.......

jeg forstår ikke helt hvor det er du vil hen med dine spørgsmål.......

mener _du_ at det er ok da?

Fra : Per

Dato : 25-11-02 15:56

In article <G8jE9.38916$HU.2674531@news010.worldonline.dk>,
sabina@mandezonen.dk says...

> ja og nej... alderen er en afgørende faktor for hvad man KAN have oplevet og
> være udsat for.....

Kan, men ikke nødvendigvis har.

> feks kan en 13 årig umuligt have oplevet mange af de ting en 24 årig
> kan.......

Whatever, jeg er ret ligeglad med en 13 årige.

> jeg forstår ikke helt hvor det er du vil hen med dine spørgsmål.......
>
> mener _du_ at det er ok da?

Jeg er ligeglad, jeg taler ikke om mindreårige. Men spørger generelt om
ting, i håb om at jeg får en bedre forståels af verden.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 25-11-02 16:11

Per wrote:

> Kan, men ikke nødvendigvis har.

ok så lad og tage et eksembel.... rent sexmæssigt... hvor meget kan en 13
årig opleve i forhold til en 24 årig??
jo jeg ved godt der også findes 24 årige jomfruer og uerfarne og parforhold,
men odd'sene taler imod det..vi siger måske 1 : 300 eller sådan ( det er
altså et rent gæt...)
hvis vi lægger 10 år til alderen så er odd'sene langt mere
ligeværdige.......dels fordi en 24 årig har haft muligheden for at have ind
til flere forhold af forskellig varighed, samt for at få et sexliv til at
fungere på begges præmisser...

> Whatever, jeg er ret ligeglad med en 13 årige.

nu kørte debatten på en 13 årig pige der havde været sammen med en 24 årig
mand....... ergo forventer jeg at det er det du taler om, siden du ikke
uddyber....

> Jeg er ligeglad, jeg taler ikke om mindreårige. Men spørger generelt
> om ting, i håb om at jeg får en bedre forståels af verden.

øøhhhhh hvad er det så lige du gerne vil vide helt konkret??

Fra : Nette

Dato : 25-11-02 18:42

"Sabina Hertzum" wrote
> øøhhhhh hvad er det så lige du gerne vil vide helt konkret??

Måske det vi begge har sagt i et tidligere indlæg, at aldersforskellen
udligner sig med årene?*B*

Nette

Fra : Per

Dato : 26-11-02 00:55

In article <Q4rE9.39057$HU.2718495@news010.worldonline.dk>,
sabina@mandezonen.dk says...

> nu kørte debatten på en 13 årig pige der havde været sammen med en 24 årig
> mand....... ergo forventer jeg at det er det du taler om, siden du ikke
> uddyber....

Ok, jeg skal forsøge at huske den slags fremover.

> øøhhhhh hvad er det så lige du gerne vil vide helt konkret??

Alt. Men hvad svarer folk på alt? Nej vel. Derfor små spørgsmål her og
der.

Fra : Tomas O.

Dato : 26-11-02 16:36

Per <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in
SNIP
> Men det er vel ikke alderen som afgører det, men hvad hvad man har
> oplevet og været udsat for?

Jeg vil tildels give dig ret. Da jeg var 38 havde jeg et forhold til en på
21 der stod på o næsten 1 år. De ting der gjorde at hun var så moden var nu
ikke ligefrem gode ting i hendes barndom for at sige det mildt.

Der er nu stor forskel, synes jeg, på at en på 38 har et fprhold til en på
21 og en ung mand på 24 der har et forhold til en pige på 13. Hun er jo
sandsynligvis ikke engang helt udviklet fysisk endnu.

Hilsen
Tomas

Fra : Steen Johansen

Dato : 26-11-02 17:29

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]

21 og en ung mand på 24 der har et forhold til en pige på 13. Hun er jo
sandsynligvis ikke engang helt udviklet fysisk endnu.

Jeg husker en gut der blev nok så stakåndet over at se
en i den alder i sexet undertøj
Kan du huske det?
MvH Steen

Fra : Tomas O.

Dato : 27-11-02 13:03

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in
SNIP

> Jeg husker en gut der blev nok så stakåndet over at se
> en i den alder i sexet undertøj
> Kan du huske det?

Du har vist fået noget galt i halsen kære Steen.

Tomas

Fra : Per

Dato : 27-11-02 16:41

In article <Xns92D2A8F658E37IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...
> Per <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in
> SNIP
>
> Jeg vil tildels give dig ret. Da jeg var 38 havde jeg et forhold til en på
> 21 der stod på o næsten 1 år.

Godt gået.

> De ting der gjorde at hun var så moden var nu
> ikke ligefrem gode ting i hendes barndom for at sige det mildt.

Oh.. det er jo ikke så godt. Men mishandel(?) er vel ikke nødvednig for
modning. Jeg kendte en pige som havde været nødt til (eller var blevet
bedt om) at passe sine yngre søskene mens forældrende arbejde i udlandet
(reelt lege mor tidligt) og det havde modnet hende meget. Men det var
ikke fordi hun var blevet mishandlet, at nogen var på stoffer eller
misbrugte hinanden, og var stadig glad og fro - bare en del år foran.

Fra : Nette

Dato : 27-11-02 16:43

"Per" wrote in message

> [...]
> ikke fordi hun var blevet mishandlet, at nogen var på stoffer eller
> misbrugte hinanden, og var stadig glad og fro - bare en del år foran.

Og på den anden side, er det heller ikke sikkert at man bliver moden
tidligt, fordi man er blevet misbrugt.
Oftest er det der sker, at man springer et par led i ens udvikling over, så
man måske virker moden. Men der vil altid være nogle ting som man så ikke
har fået med.

Nette

Fra : Per

Dato : 27-11-02 21:58

In article <3de4e7ea$0$6145$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
nettesnetpost@hotmail.com says...

> [...]
> man måske virker moden. Men der vil altid være nogle ting som man så ikke

Med andre ord, det er svært at blive ordentlig voksen? :)

Fra : Nette

Dato : 27-11-02 23:25

"Per" wrote in message
> Med andre ord, det er svært at blive ordentlig voksen? :)

Tjaa, det kan man nok godt sige
Man skal i hvert fald arbejde meget på det...

Nette

Fra : Per

Dato : 28-11-02 01:02

In article <3de54623$0$6130$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
nettesnetpost@hotmail.com says...

> "Per" wrote in message
>
> Tjaa, det kan man nok godt sige
> Man skal i hvert fald arbejde meget på det...

Men er der nogen fordel? Slipper man billigere i skat? :)

Fra : Nette

Dato : 28-11-02 02:05

"Per" wrote in message
> Men er der nogen fordel? Slipper man billigere i skat? :)

Nu er du vidst kun ude på at kløve ord eller diskuterer...
Sorry, jeg springer af her

Nette

Fra : Per

Dato : 28-11-02 18:00

In article <3de56b90$0$6099$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
nettesnetpost@hotmail.com says...

> "Per" wrote in message
>
> Nu er du vidst kun ude på at kløve ord eller diskuterer...

Nej.

> Sorry, jeg springer af her

Ok.

Fra : Tomas O.

Dato : 28-11-02 12:17

Per <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in

> In article <3de4e7ea$0$6145$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
> nettesnetpost@hotmail.com says...

> Med andre ord, det er svært at blive ordentlig voksen? :)

Specielt hvis man er tvunget til det som 7-8 årig..

Tomas