Hitman -skip intro???
Fra : Onkel Ond

Dato : 21-11-02 16:09

Fandt denne linje i hitman.ini, der tyder på at man kan
slippe for at "escape" et utal af gange, hver gang man
starter spillet op.

DefaultScene=AllLevels/Logos.gms

Spørgsmålet er, hvad skal jeg skrive istedet for
AllLevels/Logos.gms???

Nogen af jer andre, der har nogle bud, eller evt. en
anden løsning?

Og skulle i have oplevet, og løst problemet, med
at spillet crasher til desktoppen i tide og utide, hører
jeg også gerne om løsningsforslag hertil...
(WinXP pro, AMD XP 1600+, 256 MB DDR, GeForce2ti,
onboard Via Audio (no EAX))

/Onkel Ond

--
Coitus Ergo Sum

Fra : Torben Nielsen

Dato : 21-11-02 16:53

> Spørgsmålet er, hvad skal jeg skrive istedet for
> AllLevels/Logos.gms???

DefaultScene=mainmenu.gms

> [...]
> jeg også gerne om løsningsforslag hertil...
> (WinXP pro, AMD XP 1600+, 256 MB DDR, GeForce2ti,

Nu er mit lydkort med EAX, men jeg fjernede problemet ved at
installere am3d's plugin til spillet.
http://www.am3d.dk/hitman2/index.htm

Mvh.
Torben Nielsen

Fra : Onkel Ond

Dato : 21-11-02 18:47

> DefaultScene=mainmenu.gms
Fedt! Tak! Det var ved at være en anelse belastende,
specielt pga. mit andet problem, med utidige crashes.

> Nu er mit lydkort med EAX, men jeg fjernede problemet ved at
> installere am3d's plugin til spillet.
> http://www.am3d.dk/hitman2/index.htm
Det er mærkeligt, for efter installationen af ovennævnte,
havde jeg pludselig KUN musik i spillet, ingen tale eller
lydeffekter. Rimelig belastende ikke at kunne høre om der kommer
folk løbende/gående, eller hvorfra man evt. bliver skudt.
Slog det fra igen, via spillets lyd-menu, og nu lyder talen
i cut-scenerne helt ad h... til, men lyd og udråb og lign. i
selve spillet virker ok. Men cut-scenerne stinker, rent lydmæssigt!

Flere forslag?
Har også hørt at det sku' hjælpe at hente et no-cd crack, hvem har
erfaring med det?

/Onkel Ond

Fra : Torben Nielsen

Dato : 21-11-02 20:33

> [...]
> i cut-scenerne helt ad h... til, men lyd og udråb og lign. i
> selve spillet virker ok. Men cut-scenerne stinker, rent lydmæssigt!

Det lyder mærkeligt.

> Flere forslag?

Køb et nyt lydkort måske? ;) Prøv eventuelt at af- og
ominstallere spillet og derefter AM3D.

Mvh.
Torben Nielsen

Fra : Onkel Ond

Dato : 22-11-02 13:01

> Køb et nyt lydkort måske? ;) Prøv eventuelt at af- og
> ominstallere spillet og derefter AM3D.
hehe, ja, tanken HAR strejfet mig, men jeg har ikke haft
tålmodigheden til at sætte mig ind i junglen, og da jeg
"kun" sku' bruge det til spil, valgte jeg bevidst et bundkort
med onboard lyd, da jeg købte maskinen for et år siden.
Kan godt se nu, at det måske var en fejlvurdering, men så
må jeg jo rette op på det nu...

I tilfælde af en afinstallation skulle det vel ikke være noget
problem at gemme mappen med savegames og importere
dem igen bagefter? Det ville være pænt surt at skulle starte
helt forfra, jo...

Hygge, og god weekend

/Onkel Ond

Fra : Torben Nielsen

Dato : 22-11-02 15:38

> hehe, ja, tanken HAR strejfet mig, men jeg har ikke haft
> tålmodigheden til at sætte mig ind i junglen

Jeg har selv et Creative SB live value, det fungerer perfekt og
koster vist efterhånden kun 3-400kr. Så det kan jeg kun anbefale.

> I tilfælde af en afinstallation skulle det vel ikke være noget
> problem at gemme mappen med savegames og importere
> dem igen bagefter?

Det er jeg helt overbevist om.

> Hygge, og god weekend

Lige over!

Mvh.
Torben Nielsen

Fra : Holger Danske

Dato : 22-11-02 09:01

Onkel Ond wrote:
> [...]
>
> Flere forslag?
> Har også hørt at det sku' hjælpe at hente et no-cd crack, hvem har

Har du onboard lydkort ??
Kender flere der har problemer med netop det !
Bedtse måde at komme ud af problemet på, køb et ordentligt lydkort, koster
ikke mere end ca. 200.- og det kan klart betale sig !!
Jeg ved at der er mange der har onboard lyd, og jeg må sige at det IMO er
klart noget skod. Minder mig lidt om de der anlæg der er "ud i et", der er
problemet at gør f.eks. båndoptageren i stykker, så skal man af med hele
dynen = nulæ musik. Lidt det samme her ike ?, jeg ville blive ked af det
hvis jeg skulle undvære min PC p.g.a. lydkort, eller hvad mange også har,
delt ram til grafikkort...

H.D.
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : Onkel Ond

Dato : 22-11-02 13:07

> Har du onboard lydkort ??
> Kender flere der har problemer med netop det !
Hmm... hvis nu du havde læst hele tråden, havde du
set, at det skrev jeg faktisk i mit oprindelige indlæg... ;)

> Bedtse måde at komme ud af problemet på, køb et ordentligt lydkort,
koster
> ikke mere end ca. 200.- og det kan klart betale sig !!
Ja, det kan jeg forstå -skal lige finde pengene, det har været sidst
på måneden i et stykke tid nu...

> eller hvad mange også har,
> delt ram til grafikkort...
Ja, det var så noget af det jeg valgte ikke at spare på,
så der sidder heldigvis et GeForce2ti til at tage sig af
den del.
Jeg er godt klar over at lydkortet er en discount, men indtil
videre har det opfyldt alle funktioner jeg har haft brug for,
dvs. spil og musik.
Vil dog overveje at investere, eller finde ud af om der skulle
være en kammerat med et aflagt -det er da en start :)

Hygge, og god weekend

/Onkel Ond