Besøg webforum
Fra : Morten Skjershede

Dato : 21-11-02 15:22

Hej alle på NG
Nyt på vores hjemmeside:
wote for the week's cat
katte chat
Gå til Webforum

--
Morten A Skjershede

www.dk-yeoman.dk
mass@dk-yeoman.dk
Yeoman Dk Cornish Rex & Hellig Birma
Dannebrog Gruppen

Fra : Bente Jepsen

Dato : 21-11-02 23:10

> Nyt på vores hjemmeside:
> wote for the week's cat
> katte chat
> Gå til Webforum
>
> --

Hej Morten.

Jeg kan altså ikke komme ind på jeres side.
Der er ikke nogen af billederne der virker som links
i min browser (IE6.0).

Venlig hilsen
Bente

Fra : Britt Malka

Dato : 22-11-02 12:13

On Thu, 21 Nov 2002 23:10:24 +0100, "Bente Jepsen"
<bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> wrote:

>Der er ikke nogen af billederne der virker som links
>i min browser (IE6.0).

I Opera (7) kan man klikke på det danske flag, så vidt jeg husker, for
at komme videre.
Britt Malka - www.malka.it/home/britt

Kan du høre, når din elskede sender dig mail? - The Bat! www.malka.it/programs

Fra : goofy

Dato : 22-11-02 08:43

Hej Morten

Jeg han åbne siden, men kan ikke komme videre

Steen Vinbæk

Fra : Morten Skjershede

Dato : 22-11-02 10:40

"goofy" <nospam@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Morten
>
> Jeg han åbne siden, men kan ikke komme videre
>
> Steen Vinbæk

ÆHHHHH..jeg/vi har ikke selv problemer med at åbne??

Morten

Fra : goofy

Dato : 22-11-02 11:06

Hej Morten

Jeg har prøvet igen, men der kommer kun forsiden, billederne bliver ikke
" aktive " og den " lille" billed i bunder er der kun et kryds.

Kører du din side hjemmer fra ( webserver ) eller har du den lagt ud på
nettet?

En bekendt af mig har en webserver, og han " glemte " at åbne for
adgangen til IP adressen.
Her var nøjagtig samme fejl- forsiden kunne ses men vi kunne ikke komme
videre

Steen Vinbæk

Fra : Morten Skjershede

Dato : 22-11-02 12:37

Jeg forstår det ikke...
var hos min kiropraktor i går..
der havde de ikke problemer med at gå ind på siden.
(sekretæren har også katte)
Alt åbnede som det skulle...
Vi er hosted hos Wannfind.. alt er lagt ud på nettet.
Morten

Fra : goofy

Dato : 22-11-02 13:07

Hej Morten

> Jeg forstår det ikke...
> var hos min kiropraktor i går..
> der havde de ikke problemer med at gå ind på siden.
> (sekretæren har også katte)
> Alt åbnede som det skulle...

Det er fordi jeg forventede at curseren ændrede sig til " hånden", men
når jeg dobbeltklikker på billedet kommer jeg videre,
men jeg fandt ikke dit chatforum

Steen

Fra : Morten Skjershede

Dato : 22-11-02 13:14

Det ligger ude til venstre i menuen..på både Cornish og birma..

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-11-02 05:29

"goofy" <nospam@oncable.dk> wrote in message news:arl6kt$mjr$1@sunsite.dk...
> [...]
> >
> Det er fordi jeg forventede at curseren ændrede sig til " hånden", men
> når jeg dobbeltklikker på billedet kommer jeg videre,

Ingen probs med at åbne og klikke her. Nydelig side.

Ara_dk

Fra : goofy

Dato : 22-11-02 11:13

Hej Morten

Jeg kan se, når jeg bruger " vis kilde" at du har nogle billeder f.eks.
image003.png plejer det ikke at være jpg?

Steen Vinbæk

Fra : Britt Malka

Dato : 22-11-02 12:14

On Fri, 22 Nov 2002 11:13:07 +0100, "goofy" <nospam@oncable.dk> wrote:

>image003.png plejer det ikke at være jpg?

På nettet kan man bruge både .gif, .jpg og .png

Jeg bruger selv ofte .png i stedet for .gif.

Fra : goofy

Dato : 22-11-02 13:05

Hej Brit
">
> På nettet kan man bruge både .gif, .jpg og .png
>
> Jeg bruger selv ofte .png i stedet for .gif.
Det var jeg ikke klar over, så lærte jeg noget nyt idag.
Hvad er fordelen?

Steen

Fra : Britt Malka

Dato : 22-11-02 14:34

On Fri, 22 Nov 2002 13:05:02 +0100, "goofy" <nospam@oncable.dk> wrote:

>Det var jeg ikke klar over, så lærte jeg noget nyt idag.

Det er altid dejligt at lære noget nyt

>Hvad er fordelen?

..png kan lave transparent baggrund lige som gif, men der kan være
flere farver i, og resultatet kan derfor være flottere.

I nogle lande er der taget patent på det format, som .gif benytter sig
af - dog ikke i Danmark - og der er det ulovligt blot at bruge giffer
på sin hjemmeside uden at have indhentet (betalt) for tilladelse til
det.

png er godkendt til hjemmesider (w3.org), men desværre kan MSIE
(Microsoft Internet Explorer) ikke gengive 32 bit png med transparent
baggrund. Den viser dem med grå baggrund i stedet for gennemsigtig,
men stort set alle andre browsere følger reglerne og kan godt vise
dem.

Man kan så vælge at lave .png med færre farver/dårligere resultat,
hvis de skal kunne gengives i MSIE.

Nå - vi er vist off-topic på kattene her