Kugelfisk
Fra : Fly Christensen

Dato : 21-11-02 15:15

I forgårs begyndte en af mine Pragt Molly'er (oversat fra Tysk) at
svulme op til den blev kuglerund igår. Skællende stod ud fra siden af.
Jeg har nogle Black Mollies, som også er lidt tykke i det, men deres
skæl ligger pænt langs med kroppen. Her til morgen blev den først nænvte
så fundet drivende rundt med strømmen i akvariet.

Kan det være, at jeg er kommet til at proppe dem lidt for meget med
fodder? Jegh synes nemlig, at de kan æde en masse. DE få kun lidt ad
gangen, så der ikke er ret meget der synker til bunds; mallerne skal jo
også leve .

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Carsten Gall

Dato : 21-11-02 18:43

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:abqptu8g9to52kg3v9cb7ubs0nrh8d76ef@4ax.com...
> [...]
> fodder? Jegh synes nemlig, at de kan æde en masse. DE få kun lidt ad
> gangen, så der ikke er ret meget der synker til bunds; mallerne skal jo

Du har fået sygdom i dit akvarie!
Den fisk der er svulmet op er døden nær, og skal ud af akvariet.
Du skal en tur til akvariebutikken og have fat i enten Aquafuran eller
Furapond.
Evt. andre angrebne fisk skal du ikke regne med overlever, men fisk der
endnu ikke har
udviklet symptomer, skulle kunne reddes.

Det er da helt utroligt så mange der har syge fisk fortiden!!

Carsten

Fra : Christian Hinløv

Dato : 21-11-02 19:54

"Carsten Gall" <cgall@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Det er da helt utroligt så mange der har syge fisk fortiden!!

Det må være al den virus på nettet :)

Christian H

Fra : The King

Dato : 22-11-02 19:19

> Det er da helt utroligt så mange der har syge fisk fortiden!!
>

> Carsten

Jeg er også en smule rund, tror du også jeg er syg.

Kan Aquafuran eller Furapond bruges som slankemiddel ?

Fra : Carsten Gall

Dato : 23-11-02 00:50

The King <leo@leo.lir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dde7881$0$3848$edfadb0f@dread13.news.tele.dk...

> Jeg er også en smule rund, tror du også jeg er syg.
>
> Kan Aquafuran eller Furapond bruges som slankemiddel ?

Muligvis, men så skal du nok spise et par kilo eller så *s*,
og det er nok en slankekur der vil noget, tror nok ikke du kommer dig
over den,
så prøv hellere med lidt motion istedet *s*

Carsten