Sygate problemer, med deling af modemforbi~
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 21-11-02 14:20

Jeg har installeret Sygate fra deres side, som en 30 dages
evalueringsverison, for at se om det er noget for mig. Men indtil nu er det
da en værre gang shit !

Jeg har mit modem sat til min computer med XP. Klienten er en Bærbar med
win98. Netværket fungere, og når jeg taster en adresse ind i IE på klienten,
kommer beskeden "Web-sted fundet - Venter på svar... " nede i proceslinien i
IE. Men så sker der heller ikke mere. Den står bare og venter, og der kommer
intet svar.

Jeg har givet Serveren IP 192.168.0.1 , og Klienten 192.168.0.2 , med DNS og
Gateway til 192.168.0.1

Jeg søgte lidt på google efter tidligere posts om dette emne, og fandt også
mange med samme problem, men det lykkedes mig ikke at finde en dicideret
løsning på problemet.

Er der en der vil være venlig at hjælpe?

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 26-11-02 18:32

Det er skuda en tynd gruppe den her !

/Thomas

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 26-11-02 20:14

"Thomas Buus Andersen" <t-buusREMOVE@get2net.dk> writes:

> Det er skuda en tynd gruppe den her !

Prøv evt. at spørge i en Windows-gruppe, hvor de kender noget til
Windows-programmer.

Er du i øvrigt sikker på at din Sygate-dims kører en DNS-server? Det
kunne jeg godt være fristet til at tro at den ikke gør.

--
Jacob - www.bunk.cc
No problem is insoluble in all conceivable circumstances.