Jean Michel Jarre
Fra : Kirstine

Dato : 03-03-01 01:29

Hejsa

Jeg mindes, at Jean Michel Jarre har sunget duet med en dame....det må
være et gammelt nummer. Jeg kan dælme ikke huske, hvad det hedder. Måske
I kan hjælpe, selvom jeg ikke har ret mange oplysninger at give.

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Thomas H.

Dato : 03-03-01 12:47

> Jeg mindes, at Jean Michel Jarre har sunget duet med en dame....det må
> være et gammelt nummer. Jeg kan dælme ikke huske, hvad det hedder. Måske
> I kan hjælpe, selvom jeg ikke har ret mange oplysninger at give.

Hmm, jeg tror ikke ligefrem han har sunget duet, for ærlig talt, han synger
IKKE godt!
På den helt nye Metamorphoses "synger" han på nogle numre sammen med en
dame.
Men ellers er der kvindesang på: September fra "Revolutions" albummet.
og på "Zoolook" albummet er der også noget kvinde-sang/stemme.
Ellers spørger du bare igen, hvis der er mere du vil vide om ham

Mvh
Thomas H.