(Top)menu med træstruktur
Fra : Jan 8sen

Dato : 21-11-02 13:23

Jeg vil først og fremmest bede om din tålmodighed, da mit
spørgsmål sikkert har været stillet tidligere!?

Hvor finder jeg det bedste menutræ, som inkluderer alle former
for validering af baggrundsfarver og tekster etc.? Menuen skal
endvidere køre problemfrit fra og med NS 4.x > og Explorer 4.0 >.

Sidst men ikke mindst skal det være muligt at positionere menuen
absolut, således at den "følger" et fast punkt uanset
skærmopløsning.

Kan den knækkes?

--
mvh Jan

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jan 8sen

Dato : 21-11-02 13:55

Jeg skal for en god ordens skyld gøre opmærksom på, at mit forrige
indlæg var ment som en efterlysning af en dropdown menu!

--
mvh Jan

Fra : Hintzmann

Dato : 21-11-02 14:27

"Jan 8sen" <jan@8sen.dk> wrote in message news:arij6e$1kq$1@sunsite.dk...
> Jeg vil først og fremmest bede om din tålmodighed, da mit
> spørgsmål sikkert har været stillet tidligere!?
>
> Hvor finder jeg det bedste menutræ, som inkluderer alle former
> for validering af baggrundsfarver og tekster etc.?

Det forstår jeg ikke "validering af baggrundsfarver og tekster..." ?

> [...]
> Sidst men ikke mindst skal det være muligt at positionere menuen
> absolut, således at den "følger" et fast punkt uanset

Jeg har lavet en som du måske kan bruge:
http://users.cybercity.dk/~dsl58854/articles/mhaList/mhaList.html

Den kan ses i _alle_ browsere og er funktionel i nyere DOM browsere såsom
MSIE5+ (PC), MSIE5 (Mac), Mozilla, Netscape6+, Opera7.

MSIE4 og NS4.x er noget hø at lave dynamiske effekter til, men som sagt kan
listtræet ses og bruges i disse browsere, så ingen blive snydt

Her er dokumentationen for mhaList:
http://users.cybercity.dk/~dsl58854/articles/mhaList/readme.html

Hintzmann

Fra : Jan 8sen

Dato : 22-11-02 10:14

> Det forstår jeg ikke "validering af baggrundsfarver og tekster..." ?

Jeg mener bare, at det skal være muligt at bestemme bagrundsfarver etc.

> [...]
kan
> listtræet ses og bruges i disse browsere, så ingen blive snydt

Du skal have tusind tak for dit svar. Men min efterlysning drejer sig i
virkeligheden om et dropdown panel med ovenstående egenskaber. Jeg beklager,
at min formulering var for dårlig!