Lige i midten...
Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 22-11-00 19:25

Hej!
Jeg har lavet en lille flash-ting, som skal være på forsiden af en
hjemmeside... Det er meningen at den - uanset opløsning - skal stå i midten
af skærmbilledet, både vertikalt og horisontalt - hvordan får jeg den til
det??? Jeg har sat ALIGN="MIDDLE" og prøvet diverse med VALIGN, men det ser
ikke ud til at hjælpe noget....

På forhånd tak!

Grønbech

--
Mail: groenbech@private.dk
ICQ# 14654731

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 22-11-00 20:11

Michael Grønbech Larsen" <mgl@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af skærmbilledet, både vertikalt og horisontalt - hvordan får jeg den til
> det??? Jeg har sat ALIGN="MIDDLE" og prøvet diverse med VALIGN, men det

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.subnet.dk/
http://www.cmnielsen.dk/ (nyt design test side.)

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 22-11-00 20:37

> <tablealign="center">

skift <table align="center"> ud med <table width="100%" height="100%"
cellspacing="0" cellpadding="0" border="0" align="center">>

Virker i IE og NS 4.51

(indsæt din kode mellem <td align="center"> og </td>)

Fra : Dennis Skærup Højlun~

Dato : 22-11-00 20:59

Christian M. Nielsen wrote:

Vel snarer:

Bemærk at ovenstående _ikke_ vil blive valideret som korrekt HTML!

--
dennisandersen.dk

Freelance (web-)arbejde søges:
http://dennisandersen.dk/freelance/

Fra : Dennis Skærup Højlun~

Dato : 22-11-00 22:14

Dennis Skærup Højlund Andersen wrote:
>Bemærk at ovenstående _ikke_ vil blive valideret som korrekt HTML!

NB! Det er ikke sikkert at ovenstående vil virke i Netscape6 da den er
mere striks angående korrekt HTML.

Fra : Kenth Jensen

Dato : 22-11-00 20:12

> [...]
> af skærmbilledet, både vertikalt og horisontalt - hvordan får jeg den til
> det??? Jeg har sat ALIGN="MIDDLE" og prøvet diverse med VALIGN, men det

Et sted i HTML-koden er der angivet en størrelse af objektet, det står nok
opgivet i antal pixels, hvis du istedet skriver:
WIDTH=100% HEIGHT=100%>
står det i hvert fald i midten, men det kommer også til at fylde hele
skærmen.

Håber dette hjalp.

Hilsen Kenth

Fra : N/A

Dato : 22-11-00 21:03

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 22-11-00 21:03

Den fandt jeg også lige ud af, men tak alligevel!