Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny gruppe....
Fra : Asboe

Dato : 21-11-02 09:24

Kunne der ikke laves en ny gruppe, som fokusere på det at fotografere?
Den kunne hedde dk.fritid.fotografere eller måske noget andet!?

Er det en god ide?

Inspireret af diskussion i anden tråd.

--
Hilsen Asboe

Fra : Jensn

Dato : 21-11-02 09:27

"Asboe" <bo@fjern.asboe.net> skrev i en meddelelse
> Kunne der ikke laves en ny gruppe, som fokusere på det at fotografere?
> Den kunne hedde dk.fritid.fotografere eller måske noget andet!?

> [...]

Hej

Jeg mener umiddelbart ikke at det er en god idé

Vi har jo denne gruppe - som bl.a. omhandler dit ønske - SAMT en masse
andet - men alt i alt syntes jeg at det giver en gruppe med godt "flow" i

resultatet efter en opdeling kunne man frygte blev 2 halvdøde grupper - og
med
en masse brok over hvor de enkelte indlæg nu hører hjemme

Bare min mening

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 24-11-02 01:16

"Jensn" <m3m5@hotmail.com> wrote in
news:pQ0D9.27150$HU.1934791@news010.worldonline.dk in dk.fritid.foto:

> [...]
> og med
> en masse brok over hvor de enkelte indlæg nu hører hjemme

Der har i flere omgange været diskuteret om hvorvidt man skulle opdele
gruppen, i en analog og en digital, eller i en teknisk og en billedmæssig.
Men efter lang diskussion og en afstemning blev det vedtaget at beholde den
som den var.

mvh.
   Søren Hjelholt