Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
vurdering af Nikon udstyr!
Fra : johan

Dato : 21-11-02 01:31

Hey G.

Dette er IKKE en salgs annonce bare en lille stikprøve - en vurdering af
hvad jeg måske kan få for mit Nikon udstyr!

Nikon F65 fra 2001
Nikkor AF 85mm f/1.8 med skylite 1A filter fra 1999
Tamrac LTX bæltetaske

Alt udstyr er i perfekt stand og meget lidt brugt. Kamerahuset har stadig
original indpakning med uudfyldt nikon garanti.

Hvad tror I at sådan noget kan indbringe?

-johan

ps. meddelelsen er krydspostet i dk.marked.privat.foto
--

Catch me at - http://johanjessen.itinfo.dk

Fra : 2rb1

Dato : 21-11-02 07:58

Hejsa

Du kan vel få omkring 1200 - 1500 bobs.
En fotokæde har en Nikon F-65 inkl en 28-100mm + en 70-300mm
til salg for 3998,-

2rb1