Hjælp; død N3210
Fra : Claus Lorentzen

Dato : 03-03-01 00:13

Jeg prøvede at unlocke N3210 efter metoden på nokiauk, den med at skille
hele mobilen af og kortslutte ben 5 på en chip.
Telefonen er helt død.
Kan nogen hjælpe med at puste liv i den igen, eller skal jeg bare glemme
det, og tænke "pyt - det var den Wanna-Save" og leve videre som om intet var
sket.

Håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe.
Claus

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 03-03-01 01:19

Hvad mener du med død??

Fra : Michael Haahr

Dato : 03-03-01 08:30

> Jeg prøvede at unlocke N3210 efter metoden på nokiauk, den med at skille
> hele mobilen af og kortslutte ben 5 på en chip.
> Telefonen er helt død.

He he, ja sådan er det når man vil spare 500kr.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-03-01 12:11

"Michael Haahr" <michael-h@email.dk> skrev i en meddelelse

> He he, ja sådan er det når man vil spare 500kr.

Forkert - rigtigt svar: Når man ikke vil vente 6 måneder.
Telia vil ikke slippe koden før - de har ikke indført betaling
for koden....

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : Christian Hansen

Dato : 03-03-01 13:13

Claus Lorentzen skrev :
> Jeg prøvede at unlocke N3210 efter metoden på nokiauk, den med at skille
> hele mobilen af og kortslutte ben 5 på en chip.
> Telefonen er helt død.

Prøv evt. at sit laderen til og prøv så at tænde moben, dette skal nok
gentages nogle gange, men så sku den være der, det hjalp ihvertfald mig.

> Kan nogen hjælpe med at puste liv i den igen, eller skal jeg bare glemme
> det, og tænke "pyt - det var den Wanna-Save" og leve videre som om intet
var
> sket.

Nej Hvis ovenstående ikke virker kontakt et service værksted, og forklar dem
problemet, det kan være at de vil hjælpe..

> Håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe.
> Claus
Altid

/ballex

Fra : Per

Dato : 04-03-01 11:56

Hæ, kan ikke påstår jeg tuder på dine vegne! Du har jo prøvet at snyde.

Man kan ikke både få i pose og sæk! (Både få billig telefon og så fordufte
videre til næste operatør bagefter)

<3d5o6.17845$dD.720016@twister.sunsite.dk>...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-03-01 12:12

"Per" <p.koefoed@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> Hæ, kan ikke påstår jeg tuder på dine vegne! Du har jo prøvet at snyde.
>
> Man kan ikke både få i pose og sæk! (Både få billig telefon og så fordufte
> videre til næste operatør bagefter)

Gider du ikke citere under det du kommenterer?

Fra : Møgelmose

Dato : 04-03-01 14:47

Per skrev i meddelelsen ...
>Hæ, kan ikke påstår jeg tuder på dine vegne! Du har jo prøvet at snyde.
>
>Man kan ikke både få i pose og sæk! (Både få billig telefon og så fordufte
>videre til næste operatør bagefter)

Nå for satan det gjorde jeg altså det må telia sgu meget undskylde her får
jeg i pose og sæk og derefter fordufter jeg til anden operatør det kan jeg
fandme ikke være bekendt vel???

MVH.
Hans-Jacob

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-03-01 18:19

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Nå for satan det gjorde jeg altså det må telia sgu meget undskylde her får
> jeg i pose og sæk og derefter fordufter jeg til anden operatør det kan jeg
> fandme ikke være bekendt vel???

Nej, dumme svin..

Fra : Niels Weyhe

Dato : 04-03-01 19:00

> Nej, dumme svin..

Også hellere selv være et dumt svin, end at lade de forb..... selvskaber
påstå at man bare får en en kode efter 6 mdr., og så viser det sig at man
ikke kan får den før 8 mdr. efter, eller at man skal sende lo..... til
sjælland....

Så meget for at være seriøs.. Gus vil ej være seriøs mere...¨

Niels Weyhe...

P.S. er der virkelig ikke nogen i nærheden af Århus der kan hjælpe mig med
min 3210... OG DEN OVER 6 MDR. og nej vil vil ikke sende den til debitel,
hvis jeg kan undgå det....