MS Windows
briani 27239
Administration af WinXP.Pro
Fra : Peter Lags [2730HERL~

Dato : 20-11-02 22:49

Hej group!

Findes der ikke en eller anden lækker hjemmeside som fortæller i sådan "how
to's" eller guides hvordan man kan 'administrere' WinXP Pro.

Det jeg mest er ude efter er noget med at begrænse de begrænsede brugeres
muligheder for at skrive til og læse fra bestemte mapper og den slags..

Nogen der har nogle gode links eller noget?

- Peter Lags

Fra : arc@na

Dato : 21-11-02 06:21

"Peter Lags [2730HERLEV]" <abnaxusmoraxus@hotmail.com> wrote in

> Findes der ikke en eller anden lækker hjemmeside som fortæller i
> sådan "how to's" eller guides hvordan man kan 'administrere' WinXP
> Pro.

Tag en MCSE eller MCSA... ))

arc@na

Fra : Peter Lags [2730HERL~

Dato : 21-11-02 16:50

> Tag en MCSE eller MCSA... ))

hmm, ok.. tak, det kunne jeg jo så gøre hvis ellers jeg vidste hva MCSE/A
betød.. :) ?

- Lags

Fra : BFC Trekanten

Dato : 21-11-02 16:17

> Nogen der har nogle gode links eller noget?

XP pro res. kit kan lånes på biblioteket, jeg gik på mit lokale bib og
bestilte den.
Fik de ca. 3 uger efter fra Blåvandshug bib...
Den er ret læsbar

Onkel T