MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Egenskaber i stifinder & IIS virker ikke
Fra : Kasper Okkels

Dato : 20-11-02 21:37

Sendte dette spørgsmål klokken 19, men kan stadig ikke selv se det. Derfor
forsøger jeg lige igen...

Min windows 2000 er for nyligt begyndt at opføre sig mærkeligt. Højreklikker
jeg på en mappe i stifinder, sker der simpelthen ikke noget. Og pludselig
kan jeg heller ikke finde http://localhost/. Når jeg trykker på Kontrolpanel
> Administration > Internet Programstyring eller Kontrolpanel >
Administration > Personal Web Manager sker der heller intet... Harddisken
'brummer' lidt, men jeg får ikke noget program frem. I "Task Manageren" kan
jeg se en linje med pws.exe hver gang jeg trykker på Personal Web Manager,
men der kommer aldrig noget på skærmen...

Hvad pokker er der sket, og hvad skal jeg gøre for at få rettet op på det?
Jeg har for nyligt installeret Norton Antivirus 2002 og Zone Alarm Pro, men
ved ikke om problemerne er opstået i forbindelse hermed. Er det en mulighed?
(Installerede først et par gratis antivirus-programmer, men har fjernet dem
igen).

mvh
Kasper Okkels

Fra : Madsen

Dato : 20-11-02 21:45

Kasper Okkels skrev:

> Sendte dette spørgsmål klokken 19, men kan stadig ikke selv se
> det. Derfor forsøger jeg lige igen...

Det løb ind her kl. 19:13.

Madsen.

Fra : Kasper Okkels

Dato : 20-11-02 22:15

> Det løb ind her kl. 19:13.

Efter en nulstilling af nyhedsgruppen kom den første post nu også hos mig.
Jeg undskylder mange gange for dobbelt-postningen.

/Kasper
[Havde nu håbet på et svar på problemet... Venter med længsel...]