Automatisk adressekartotek i Outlook Expre~
Fra : na

Dato : 20-11-02 21:22

Hejsa.

Jeg er for nyligt begyndt at maile med en ny ven. Når hun sender mails
rundt, skriver hun alle modtageres adresser i "Til" feltet og derefter ryger
samtlige modtagere lige direkte ind i mit adressekartotek.

Har jeg ikke bemærket det før, fordi dem jeg normalt mailer med, skriver til
folk som jeg allerede har i mit kartotek?

Eller er der (håber jeg) en funktion jeg kan slå fra, så samtlige hendes
modtagere ikke kommer til at fylde i mit kartotek??

Mange hilsner fra Anne Marie

P.S. Hvorfor står der "na" som afsender når jeg poster noget i et nyhedsrum?
Hvor skal jeg skrive mit navn, for at det dukker op som afsender??

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 20-11-02 22:02

On Wed, 20 Nov 2002 21:22:20 +0100, "na" <NA@NA.DK> wrote:

>Eller er der (håber jeg) en funktion jeg kan slå fra, så samtlige hendes
>modtagere ikke kommer til at fylde i mit kartotek??

De kommer nok ned i dit kartotek når du besvarer de mail's du modtager
fordi der er sat et flueben i flg.:

Funktioner > Indstillinger > Fanen Send > Anbring adresserne på de
persone.....osvosv.....

>P.S. Hvorfor står der "na" som afsender når jeg poster noget i et nyhedsrum?
>Hvor skal jeg skrive mit navn, for at det dukker op som afsender??

Jeg kender ikke OE som nyhedslæser, så der må en anden træde til, men
mon ikke du skal ind og rette i egenskaber for den news-konto du
bruger?

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen