Bundkort AX59Pro
Fra : Lars Nielsen

Dato : 20-11-02 20:18

Hej er der nogle der ved var det laveste Mhz og det højeste Mhz er som dette
bundkort kan kører med af cpu, det er socket7, andre informationer ang.
bundkortet kan også bruges

På forhånd tak

Hilsen Lars

Fra : JSM

Dato : 20-11-02 21:34

Lars Nielsen griflede følgende vidtløftigheder:

Søg og du skal finde . Prøv at gå på http://www.google.com og søg på ax59
pro.

mvh
Jesper

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 21-11-02 01:20

Lars Nielsen wrote:
> Hej er der nogle der ved var det laveste Mhz og det højeste Mhz er som dette
> bundkort kan kører med af cpu, det er socket7, andre informationer ang.
> bundkortet kan også bruges

Jeg har haft sådan et.
Langsomste indstilling er 100 MHz (66x1.5) og hurtigste(MHz) cpu er K6-2
550 (100x5.5)
En K6-3 450'er med onchip cache vil dog muligvis være hurtigere end en
K6-2 550'er.

For overclockere:

Højeste teoretiske hastighed er 124x6 = 744 MHz.
Det højeste man praktisk kan opnå er dog kun ca. 600 MHz med en K6-2
550'er, med alm. køling.
Jeg tror bl.a. ikke på den højeste score på overclockers.com for en K6-2
550'er.

Fra : Lars Nielsen

Dato : 21-11-02 17:05

Mange tak