validering af externt css
Fra : Martin Fæster

Dato : 20-11-02 19:14

jeg har forsøgt at validere dette externe ark
http://htmltips.dk/inc/type01.css
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator-upload.html
Den svarer kun:
W3C CSS Validator Results for file://localhost/D:\nsudgivelse\inc\type01.css
To work as intended, your CSS style sheet needs a correct document parse
tree. This means you should use valid HTML.

Warnings
Valid CSS informations
body {
font : 13pt Arial, Helvetica, sans-serif;
color : #602c00;
padding-left : 1px;

og bla bla resten af koden fra arket.

Hvad mangler her?

Martin Fæster

Fra : Esben Boye-Jacobsen

Dato : 22-11-02 15:51

> [...]
> Valid CSS informations
> body {
> font : 13pt Arial, Helvetica, sans-serif;

Tja... Hvad med bare at downloade CSS dokumentet og så uploade det til din egen
side? Eller kopiere det hele og smide det direkte ind i dit dokument?

Jeg ved godt det ikke er helt fint at gøre sådan, men man kan blive nød til det
:)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-11-02 23:27

"Esben Boye-Jacobsen" <EsbenBoye@Jacobsen.dk> skrev

> Jeg ved godt det ikke er helt fint at gøre sådan, men man kan
> blive nød til det

Hvorfor?

Jeg har da aldrig haft problemer med eksterne css-filer.

--
Allan