Jeg kan ikke se teksten i GTA 3!
Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 20-11-02 17:28

hej
Jeg har lige købt GTA3 men jeg kan ikke se teksten. Jeg har hørt man skal
hente sådan et program, men hvor kanj eg finde det??? Jeg bruegr XP pro.

/Mick

Fra : Nicolai

Dato : 20-11-02 18:00

Kendt bug... Opdater til SP1

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-11-02 18:55

In dk.spil.computer, Nicolai wrote:

> [...]

Løsningen findes faktisk i readme-filen som direkte oversat betyder
"læs mig". Det er ikke uden grund at en sådan fil vedlægges.

> Kendt bug... Opdater til SP1

Det er ikke nødvendigt at opdatere til SP1, man kan blot nøjes med at
hente den ene rettelse, hvis ikke man ellers har problemer med XP.

--
Lars Stokholm

Fra : Nicolai

Dato : 20-11-02 19:08

> Det er ikke nødvendigt at opdatere til SP1, man kan blot nøjes med at
> hente den ene rettelse, hvis ikke man ellers har problemer med XP.

Det har du jo helt ret i, men hvorfor ikke installere SP1?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-11-02 19:28

> Det har du jo helt ret i, men hvorfor ikke installere SP1?

Tja, hvis systemet kører godt nok, hvorfor så rodde mere med det?
Der er mange der oplever at deres computer bliver langsommere når
de installerer SP1. Jeg har selv installeret den og oplever ingen
problemer. Jeg siger også bare at det ikke er nødvendigt. Ikke at
det ikke er anbefalelsesværdigt ;)

I øvrigt - og det er så en helt anden sag - kan det også være sin sag
at hente en service pack, hvis man har en langsom modem-forbindelse
og bare ønsker at kunne køre et spil.

--
Lars Stokholm

Fra : Nicolai

Dato : 20-11-02 22:42

> [...]
> de installerer SP1. Jeg har selv installeret den og oplever ingen
> problemer. Jeg siger også bare at det ikke er nødvendigt. Ikke at
Men der ER en del rettelser der kunne være narjs at få med.. . . ....

> I øvrigt - og det er så en helt anden sag - kan det også være sin sag
> at hente en service pack, hvis man har en langsom modem-forbindelse
> og bare ønsker at kunne køre et spil.

Ja ok - men hvem bruger modem i vore dage? ;)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-11-02 23:00

> Men der ER en del rettelser der kunne være narjs at få med....

Når du siger det... :)

--
Lars Stokholm

Fra : Onkel Ond

Dato : 20-11-02 23:00

> Ja ok - men hvem bruger modem i vore dage? ;)

Hmmm... jeg kender en 8-10 stykker, som primært bruger computeren
enten til få mails og lidt kontorarbejde, eller kun singleplayer spil.
Så behøvs man jo ikke mere end et 56K-modem, hvilket er hvad de har.
Personligt ville jeg ikke for alt i verden undvære min ADSL, men jeg har
da øjnene åbne for at andre ikke har det på samme måde, uden at de
derved nødvendigvis er bagud...
Det svarer lidt til at købe en lastbil til at fragte 4 kaffekopper -man kan
jo ligeså godt tage dem med i tasken...

/Onkel Ond

Fra : Nicolai

Dato : 21-11-02 01:51

> Hmmm... jeg kender en 8-10 stykker, som primært bruger computeren
> enten til få mails og lidt kontorarbejde, eller kun singleplayer spil.
> Så behøvs man jo ikke mere end et 56K-modem, hvilket er hvad de har.
Enig. Jeg har da selv haft modem i årevis dengang.

> Personligt ville jeg ikke for alt i verden undvære min ADSL, men jeg har
> da øjnene åbne for at andre ikke har det på samme måde, uden at de
> derved nødvendigvis er bagud...
Det har ingen sagt.

> Det svarer lidt til at købe en lastbil til at fragte 4 kaffekopper -man kan
> jo ligeså godt tage dem med i tasken...
Øh?!

Det vigtigste er ikke hastigheden, men at få fjernet minuttaksten, imho.

Fra : Onkel Ond

Dato : 21-11-02 02:53

> Det har ingen sagt.
Næh, ikke direkte, men følgende er dine egne ord...:
"Ja ok - men hvem bruger modem i vore dage? ;)"
....og det er jo næsten ligeså godt, eller hva'?

> Øh?!
:v) Det var bare lige, at der jo heller ingen grund er til at have en ADSL
forbindelse, hvis man ikke skal bruge den... dårlig metafor, men jeg var
træt da jeg skrev det, og endnu trættere nu...

> Det vigtigste er ikke hastigheden, men at få fjernet minuttaksten, imho.
Jeg har flatrate, sååeh... men det ville ikke gøre noget, om de satte
prisen
en anelse ned...

/Onkel Ond

Fra : Nicolai

Dato : 21-11-02 04:33

> Næh, ikke direkte, men følgende er dine egne ord...:
> "Ja ok - men hvem bruger modem i vore dage? ;)"
> ...og det er jo næsten ligeså godt, eller hva'?
Aaaah..... rolig nu :) - man er jo ikke bagud bare fordi man ikke kan suhe med xx Kb/s - man har jo adgang til det samme.
Bagud ville være endnu ikke at eje en computer.

> Jeg har flatrate, sååeh... men det ville ikke gøre noget, om de satte
> prisen
> en anelse ned...

Ja, det siger mange. Jeg er uenig. Jeg har lige været på rejse jorden rundt, og jeg nævner i flæng:
Australien - 30+ ADSL udbydere: ca. samme pris, men ingen tilbød flatrate. Det eksiterer ikke down under. Husk lige det.
Jeg ville heller nødig min flatrate...

Fra : Onkel Ond

Dato : 22-11-02 13:14

I meddelelsen <news:TtYC9.27118$HU.1918607@news010.worldonline.dk>, skrev
Nicolai bl.a.:

> [...]
suhe
> med xx Kb/s - man har jo adgang til det samme. Bagud ville være endnu
:) -jeg tror du gør det med vilje nu, for liige at se om jeg gider lade mig
provokere, men ok, here goes: Hvis man ikke har brug for en computer,
kan man vel ikke siges at være bagud, hvis man ikke har nogen?
Der er jo faktisk folk, inkl. mig selv, der stadig holder af at skrive
breve
og dagbogsnotater og diverse andre ting, i hånden, og gerne med fyldepen,
hvis det skulle være.
Jeg ville stadig ikke undvære min computer, men derfor er da der stadig
folk
der ikke har brug for en. Er de bagud?

> [...]
men
> ingen tilbød flatrate. Det eksiterer ikke down under. Husk lige det. Jeg

Øøøhmmm... nu kan jeg så ikke se, hvad ADSL-situationen i Australien har
med
minuttaksterne eller flatrate priserne i Danmark at gøre... Det ville da
være fedt at
det hele var gratis ligesom i USA, men det plejer at være lettere at kæmpe
andres
kampe, når man har kæmpet sine egne.
Med andre ord, så kan jeg ikke tage mig så meget af, hvordan ISP'erne down
under
fastsætter priser, så længe dem vi har hertillands, stadig tager aldeles
ublu priser
for at bruge nogle kabler, der ikke bliver nævneværdigt slidt af det vi
bruger dem til.

Det var bare det jeg ville sige -hej!

Og god weekend
/Onkel Ond

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-11-02 14:05

Jeg har lige recompilet indlægget til dem som ikke kunne se forskel
på hoved og r*v mere :) Mest for at illustrere at der er mere til
ordentlig citattekning end blot at svare under det citerede.

[start]

skrev Nicolai bl.a.:

> [...]

aldeles ublu priser for at bruge nogle kabler, der ikke bliver
nævneværdigt slidt af det vi bruger dem til.

[slut]

Og god weekend til dig også.

Fra : Nicolai

Dato : 22-11-02 16:54

> [...]
> stadig holder af at skrive breve og dagbogsnotater og diverse
> andre ting, i hånden, og gerne med fyldepen, hvis det skulle

Ja, og det var såmænd ikke det jeg skrev. Men du startede med at sige at man var bagud hvis man ikke havde ADSL,
hvilket man jo ikke er.

> Jeg ville stadig ikke undvære min computer, men derfor er da der
> stadig folk der ikke har brug for en. Er de bagud?

I IT verdenen ja, men da ellers ikke?

> [...]
> aldeles ublu priser for at bruge nogle kabler, der ikke bliver
> nævneværdigt slidt af det vi bruger dem til.

Trafikafgifter?

Jeg er ligeglad med prisen <- Det lød grimt, bare det er flatrate... (med 50GB+ trafik per månede)

Fra : Onkel Ond

Dato : 23-11-02 16:44

<Citat Nicolai:>
<Citat slut>

<Citat mig selv>
<Citat slut>

<Citat Nicolai>
> Ja, og det var såmænd ikke det jeg skrev. Men du startede med at sige at
man
> var bagud hvis man ikke havde ADSL, hvilket man jo ikke er.
<Citat slut>

Som du kan se, så var det jo faktisk det, du skrev, og det var dig og ikke
mig, der sagde at man var bagud hvis man ikke havde ADSL.
Den misforståelse har vi rettet op på, og det her er blot myreknepperi,
det ved jeg godt, men du må da lige stå ved de ting du skriver.

> I IT verdenen ja, men da ellers ikke?

Og igen får du det til at lyde som om at det var mig der lagde ud med
at sige at

<Citat Nicolai:>
<Citat slut>

men det var jo dig...

Det lyder som om vi stortset er enige, men blot har problemer med
at formulere det. ;)

Hygge

/Onkel Ond

Fra : Onkel Ond

Dato : 23-11-02 16:35

> Jeg har lige recompilet indlægget til dem som ikke kunne se forskel
> på hoved og r*v mere :) Mest for at illustrere at der er mere til
> ordentlig citattekning end blot at svare under det citerede.

Totalt OT, men kan du ikke poste et indlæg om hvordan jeg får
sat OE op til at ombryde korrekt?
Har QuoteFix installeret, men det gør tilsyneladende ingen forskel,
for efter noget tid (læs: flere indlæg) ligner det alligevel lort, som
du selv gjorde opmærksom på.
I try harder...

/Onkel Ond

P.S. du ku' evt. sende den til min mail...

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-11-02 19:37

In dk.spil.computer, Onkel Ond wrote:

> Totalt OT, men kan du ikke poste et indlæg om hvordan jeg får
> sat OE op til at ombryde korrekt?

Det ville jeg meget gerne, men jeg har ikke så meget styr på OE, da
jeg ikke bruger den selv. Men jeg er helt sikker på at de gerne vil
prøve at hjælpe i dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.

Faktisk tror jeg at det er Nicolai der skal en tur forbi gruppen,
hans linjer er nemlig alt for lange. Det anbefales at ombryde ved 65-
78 tegn (70 burde være fint), Nicolai ombryder så vidt jeg kan se
først omkring 115, og det resulterer "lidt" for lange linjer.

> Har QuoteFix installeret, men det gør tilsyneladende ingen
> forskel, for efter noget tid (læs: flere indlæg) ligner det
> alligevel lort, som du selv gjorde opmærksom på.

Din opsætning er sikkert fin nok.

--
Lars Stokholm

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 20-11-02 19:34

"Mick Lyngø Larsen" <superaab@sport.dk> wrote in message
> hej
> Jeg har lige købt GTA3 men jeg kan ikke se teksten.

lol....den var en klasikker.

Fra : nava

Dato : 11-12-02 21:53

http://www.kandu.dk/

Fra : nava

Dato : 11-12-02 21:59

> [...]
skal
> hente sådan et program, men hvor kanj eg finde det??? Jeg bruegr XP

Vi havde selv det samme problem, du skal hente denne patch til px,Og du
kan finde den på www.gamesnet. NÅr den er hentet kan du spille og se
teksten, håber det vil hjælpe dig>

http://www.kandu.dk/

Fra : Jonas Borg

Dato : 12-12-02 19:38

Nej.. jeg er ret sikkert på jeg ved at det er pga du skal update din windows
XP med en patch.. det står i reamme filen!!!. det hjalp mig ihvertfald med
det problem!

link til patchen :
http://download.microsoft.com/download/DirectX/Install/8.2/W982KMeXP/EN-US/d
play82%20update.exe

her lidt om filen "
Overview
This download contains DirectX 8.1b plus some DirectPlay fixes related to
performance and connectivity issues exhibited with some online multiplayer
game titles. This release of DirectX is not recommended for general
installation. You should only consider installing this release if you have
an online gaming problem that has been identified as being fixed with
DirectX 8.2. This version of DirectX can replace all previous released
versions of DirectX."

Send mig en mail hvis dette ikke Løser jer problem... jeg skal med glæde
undersøge sagen, så i kan få det til at virke for jer! :)
-Mvh Jonas Borg.

Fra : Jonas Borg

Dato : 12-12-02 19:44

Hej.. mig igen...
I readme filen i GTA 3 står der direkte at man skal hente denne opdatering..
man kan hente den på www.microsoft.dk eller på windowsupdate.microsoft.com

"Opdatering til fortsættelse efter standby
Overførselsstørrelse: 203 KB, < 1 minut
Denne opdatering er rettet mod problemet "Devices May Not Power Up Properly
When Resuming From Standby (Q311542)" i Windows XP og er omtalt i Microsft
Knowledge Base-artiklen Q311542. Hent opdateringen nu for at løse et
problem, der kan forhindre computeren i at fortsætte efter standby. Læs
mere... Dette websted er måske på engelsk."